יום שישי, 24 במאי 2013

שלוש בשניים

רכיבת ששי רגועה בפארק הירקון
נורית ואני
מנהג קבוע
ואיך אפשר בלי לגוון קצת
אז יצאנו לטייל בפארק
התחלנו בגלישה מכיוון ראש ציפור לסואלוס
חימום רגוע וטוב דרך החורשה
בסואלוס דוחפים לקצב גבוהה
הקפה אחרי הקפה
מבנה מדויק
נורית בראש 
אני במאסף
זורמים בכיף
פניות איטיות
בפינה הצפון מערבית של ההקפה , דררות ירוקות  , מראה מאד מיוחד
אחרי 4 הקפות מתחילים את החזרה
מורידים מעט עומס 
בגשר המכביה אנו פונים ימינה עופקפים את המימדיון ונכנסים לגבעת המופעים
אני לא ממש אוהב את ההקפה הזו
היא פחות נעימה , אין בה את הצל של ראשצי
וזה שאתה כל הזמן בסיבוב , גורם לי לסוג של דיסאורינטצייה ,
נורית דיי מסכימה עימי
ומהר מאד אנו יוצאים חזרה לכיוון ראשצי
מעבר זריז דרך 7 תחנות ואנו בהקפה המוכרת.......
נכנסים , האויר נעים , הצל של ראשצי ,בין העצים , מקרר את האויר
אין המון רוכבים 
יש רכבת או שתיים אבל לא יותר מזה
נורית משחררת בקצב רגוע וטוב
אחרי הקפה וקצת אני נוטש את נורית לטובת הקפה מהירה
הקפה של כאב
הדופק טס לאיזור האדום
השרירים מנסים לשחרר חומצת חלב אך ללא הצלחה יתרה
הריאות מבקשות עוד אויר
הלב מבקש מנוחה
מפניה לפניה הלחץ עולה
כשאני יוצא מאורטו ד , לא נשאר לי הרבה אויר 
גם לא הרבה רגליים
עוד טיפה ואני שם, עוד קצת ודייייייייייייייייי .......
פונה לחורשה הקטנה
ישורת אחורית ואני ב T , פונה ימינה ומיד לכיוון הרכב
נורית כבר מחכה לי
איזה כיף
היה פשוט נהדר

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה