יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

להזיז את הקיר

יש קירות פיזיים
יש קירות מנטליים
ויש קירות שהם שילוב של פיזי ומנטלי גם יחד

אחד הקירות האישיים שלי נמצא דווקא ברכיבות הקצרות 
אימונים נקודתיים של 50 דקות בראש ציפור
אימונים שבהם המטרה שלי היא לא הקפה אחת מהירה אלא בעיקר לשמור על קצב אחיד לאורך זמן

אתמול בבוקר כנראה שפרצתי אותו
הסיבה שזו לא פריצה מוחלטת היא שהיו הרבה פרמטרים שמנעו מהזמן הפיזי לפרוץ את המסגרת הרשמית
אבל בפועל זה היה בדיוק זה
רוח דרום מזרחית חזקה , מהסוג שמסוגל לשבור אותך על הישורת הארוכה של ראשצי
צמיגים שמעולם עוד לא רכבתי עימים

ובתכלס גידרתי את ה40 דקות ל 10 הקפות מלמעלה
וזה בלי לשבת על אף רוכב
בלי לשחק בדראפטינג
בשום מצב גם לא עבדתי ברמות שבהן אין לי אויר
שמרתי על דופק יציב
הזמנים גירדו את ה 4 דקות מלמעלה ברוב ההקפות
למעט ב 3 שבהן הגעתי לשיא הקצב והצלחתי לרדת מה 4 דקות בכמה שניות

לסיכום , אני בטוח לגמרי שהצלחתי לדחוק את הקיר עוד קצת

היעד הבא הוא לרדת מ 39 דקות ל 10 הקפות

שרון :-)
 

2 תגובות:

  1. לא הייתי מגדיר את הרכיבה שלך כרכיבת כביש... בלשון המעטה...

    השבמחק
    תשובות
    1. fכשתהיה מסוגל לעמוד מאחורי המילים שלך
      תהיה שווה התיחסות !!!

      מחק