יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

Tie A Yellow Ribbon

לסיים רכיבה בחיוך זה אחד הדברים הכי חשובים מבחינתי
לא אוהב להגיד שסבלתי
זה שהיה קשה , כן יש רכיבות שהן יותר קשות או פחות
ברגע שרכיבה מסתיימת בחיוך , אני יודע שעשיתי את הדבר הכי חשוב מבחינתי וזה להנות

רכיבת פעמיים אספרסו קצר כלומר פעמיים טיפוס לבית אריה היא תמיד רכיבה כיפית
כלומר אני תמיד יודע להנות ממנה !!!

יצאתי לבוקר של רוח דרום מזרחית בינונית
רוח שבעבר הייתה גורמת לי לוותר על הטיפוס ולחפש חלופה אחרת 

החימום עבר בצורה קלילה  בצומת בדק  שמאלה ברמזור ומתחיל לצבור גובה
וביחד עם הגובה מגיעה הרוח ממזרח
שומר על קצב מאד רגוע
לא נותן לרוח לנצח
בדרך לגבעת כח עוקף אותי רוכב בקצב שנראה לי לא הגיוני
אני רואה אותו פונה לכיוון הטיפוס של בית אריה
דקה נוספת וגמני שם
השיפוע מחריף והמהירות יורדת
שיר מתנגן לי בראש Tie A Yellow Ribbon Round The Old Oak Tree
מוסיקת קאנטרי נעימה שתלווה אותי עד סוף הרכיבה

מגיע לאיזור ה אסים וגילי רוזנשטיין עוקף אותי
הוא מסמן לי להזדנב עליו
מנסה וזה מצליח ל 20 שניות
רוכב בחליפת סונטו עוקף אותנו וגילי נצמד אליו
אני מאחוריהם אבל אין מצב שני ממשיך עימם
האמבטיה מגיעה ואני מבין עד כמה הרוח חזקה
לרוב אני מצליח להגיע כאן ל 45 קמ"ש והיום בקושי ל 37
ממשיך בשלי לאט אבל בטוח
עוד קצת ועוד טיפה ואני למעלה
לא עוצר , מוציא חטיף אנרגיה ומחסל אותו , תוך כדי שאני עולה לגדול בקראנק 
הירדה ברוח גבית עוברת בקלילות , מעט מאד דיווש
מהצד השני אני רואה את גילי מטפס שוב , הרוכב של סונטו ברח לו מעט קדימה
משלים את הירידה מסתובב וחוזר לטפס
נהנה מהאויר שהתחמם מעט
מוריד את שרוולי הידיים לכיוון הכפפות
עובד בקצב שלי
אין משהו מיוחד בטיפוס , לאט ורגוע
שניה לפני סוף הטיפוס מבצע החלפת בקבוקים בתנועה
אוהב את התרגיל הזה עם הפה 
מסתובב ויורד
הפעם קצת מהר יותר
החברה של דינמו מתאמנים ברחבה הגדולה שבקצה הכביש של אזור תעשיה ברקן
אני רואה אותם במבנה מתואם 
ממשיך בכיף שלי
אוהב את הירידה הזו ובמיוחד את פניות ה S מגיע למקטע המהיר האחרון של הירידה
המהירות מגרדת את ה 50 קמ"ש מלמטה
בולם ברמזור ולוקח לגימה עמוקה של מיים
פניה שמאלה וקדימה למקטע האחרון של הרכיבה
הירידה לכיוון ברקת - טיסה נמוכה ועוד ברוח גבית
זו אולי הירידה האהובה עלי ביותר
היא לא חריפה ואני מסוגל לדחוף שם חזק למדי
ועם הרוח של היום בגב זו בכלל טיסה
לקראת מחסום הרכבת על 4613 אני מזהה בעיה
פקק תנועה
מוצא לי קו נקי ועודף בקלילות 
אחרי מחסום הרכבת פונה ימינה לכביש 40 , חלק וקליל עד בארות יצחק
ושוב השיר הזה בראש
Oh Tie A Yellow ...............
וזהו נגמר עוד אימון קליל וכיפי

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה