יום ראשון, 8 ביוני 2014

שושנת הרוחות

עוד רכיבת שבת קלאסית
מסלול פשוט - רולינג הילס 
יוצא קצת לפני הזריחה
קריר ונעים

חימום ארוך ורגוע - כביש 40 לכיוון דרום והרוח בפנים
בנתבג ממשיך ישר לכביש 453
הדרך מוכרת הרוח משנה מעט כיוון ומוסיפה רכיב מזרחי
השמש מתחילה לזרוח מבעד לעננים
ובכל זאת , זה מרגיש אפור
הרוח לא מוותרת , לא חזקה , מעט מקשה כמו מלטפת
ימינה ל 444 , השמש כבר זרחה אבל העננים בחרו להסתיר אותה
אפור ונעים
רוח אף / צד 
שיפועים משתנים , קצת יורד וקצת מטפס
מרגיש לי נוח
ה Colnago דואגות שלא ארגיש את המהמרות הרבות באספלט
צמיגי המישלין גם הם עושים את שלהם ואוחזים נהדר

בן שומן - פונה שמאלה ועולה על כביש 443
טיפוס מתון וארוך ברוח פנים
לאט לאט רגוע
זמן לחפירות , זמן למחשבות
אני לא אוהב את הטיפוס הזה
הוא משעמם למדי
מצד שני הוא האופציה הכי סבירה שיש לי לטיפוס מתון וארוך 
עוד קצת לחץ עוד קצת עבודה ואני כבר במודיעין
פונה ימינה

רולינג הילס נחמדים
ירידות של 8% וטיפוסים של 8% 
עולה יורד , חולף את הפארק
שוטר על אופניים עומד על המדרכה - מברך לשלום 
עוד גבעה אחת לפני והפעם בשיפוע מעט תלול יותר - 10% לערך
לא ממהר ולא לוחץ חזק
ועכשיו הירידה לכיוון כביש 3
פונה ימינה - הרוח שוב בפנים , מה שאומר שהמערבית החלה 
הטיפוס לפארק קנדה מגיע - השיא להיום 
זה אמנם קטע קצר
אבל שיפועים של 10-15% זו לא כוס התה שלי
מטפס לאט לאט אבל בטוח וכמובן - נגד הרוח
ברגע שהטיפוס מסתיים משתנה גם הכיוון
עכשיו אני רוכב לכיון צפון ( בעיקר ) , הרוח  דוחפת אותי הצידה
מחשבות על היכן לעצור לקפה
מחליט להמשיך לפי התוכנית
חולף את הרמזור בצומת חטיבה 7 וממשיך בקצב טוב עד נחשון
הפסקת קפה

שיחה קצרה עם כמה רוכבים
אחד מהם מצלם אותי במקום הקבוע - פחות או יותר
וקדימה ליער המגינים
בפעם הראושנה להיום , אין לי רוח אף
כביש 44  לאט לאט הרוח הופכת לגבית יותר ויותר
הקצב בהתאם , מהיר , זורם
3 רוכבים לפני
לא ברור אם הם עובדים ביחד אם שהם סתם רוכבים ביחד
לאט לאט סוגר עליהם
סוגר ועוקף
ממשיך בשלי
ברמלוד אני פונה ימינה
הרוח שוב מהצד הקצב טוב למדי
איכשהוא אני מצליח לעבוד חלק מספיק כדי לא להרגיש שאני מתאמץ להלחם יותר מידי
קצת לפני גינתון עוקפות אותי 2 דבוקות קטנות
שתיהן פונות ל 443
אני ממשיך על 40
לקראת צומת אלעל עולות מחשבות
לעלות על כביש 46 או להשאר על 40 
בוחר באופציה השניה
שני רוכבים בתחנה ישר אחרי הפניה
אחד מהם קורא לי לשלום
עוצר
אני מכיר את שניהם מאחת מקבוצות הפייסבוק
הם חוזרים לכיוון טייסים 
מצטרף אליהם בקצב רגוע 
הרוח ממשיכה להגיע מכיוון מערב - רוח צד
סוף הרכיבה שלי הוא לכיוון מערב
רוח מערבית עם רכיב דרומי עדין
לא קל אבל אם לא ממש קשה
טיפוס קליל שעולה ויורד בקטעים קצרים וכמובן נגד הרוח

עוד טיפה ואני בבית

משחרר קליטים
לוקח נשימה עמוקה מהולה בחיוך גדול
 
הגרמין מראה :
83 ק"מ
3 שעות ו 40 דקות נטו
 754 מטרים גובה מצטבר


בהחלט מרשים במיוחד ביום שכמעט כולו משחק עם שושנת הרוחות

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה