יום שני, 23 בפברואר 2015

תענוג בין הטיפות

גשם שוטף בחוץ
קר 
לצאת / לא לצאת
מחשבות
מחכה עוד טיפה
7:15 זהו זה , יוצא
טיפות אחרונות של גשם
רוח צפונית חזקה למדי
חימום קפוא לכיוון צפון
כביש 40 , שכבת מיים דקיקה על האספלט
אני בקצב שלי
בנוה ימין עולה על כביש 55
אין רוכבים , אין גשם והשמיים כחולים
הכיוון הוא דרומה
רוח גבית חזקה קצב מהיר
קשה להסביר כמה שזה כיף
עדיין קר אבל כבר פחות מאשר כשיצאתי
חולף ליד עינת
אין רוכבים , הזוי למדי , שבת 8 בוקר ואין רוכבים או רכבים של רוכבים בעינת
מטפס אל גבעת כח
הרוח דוחפת חזק, מרגיש לי ממש טוב
בגבעת כוח פונה שמאלה ומתחיל את הטיפוס המוכר לי למחסום בית אריה
אחרי הפיק הראשון מגיע רוכב על טרק ישנות
הוא עוקף אותי אבל לא ממש מתרחק
אני שומר מרחק , 15 שניות מאחוריו
מעלה לחץ ושומר מרחק
קצת דוחף , קצת לחץ
לקראת המחסום הוא מאט ואני סוגר את הפער
בסיבוב אני חולף על פניו
מתחילים לרדת יחדיו
הירידה לא פשוטה , רוח צפונית חזקה דוחפת במיוחד בקטעים המהירים
ובשילוב עם שכבת הלחות על האספלט , זה ממש לא פשוט
הקצב מהיר , מחליפים מיקומים פה ושם
הבחור על הטרק שואל אותי לאן אני ממשיך
במקור תיכננתי לרדת לכיוון עינת ולחזור לביתי
הוא מציין שהוא מושך לכיוון צומת אלעל
מבט על הגרמין
הזמן מספיק כדי שאצטטרף אליו
פונים שמאלה ל 444
הדרך נעימה 
הרוח ממשיכה לדחוף 
גשם מתחיל
טיפה ועוד טיפה
ואז קצת יותר
אחרי כמה דקות אני שוקל להוציא את מעיל הגשם
ואז באחת הגשם נעלם
הירידה לנבלט עוברת בזהירות ובצורה רגועה ושקולה
ימינה לכיוון אלעל הכביש ריק
אין רוכבים , יש הרבה רצים , אין גשם והאספלט כמעט יבש
קצב טוב והחלפות זורמות
באלעל אנו עוצרים ל 5 דקות 
שיחה קצרה וממשיכים על 46 לכיוון ברקת
הרוח נגדית וחזקה למדי
הקצב טוב מאד
קידנס גבוהה ומהירות מרשימה למרות הרוח הנגדית
סוף סוף מופעים שני רוכבים ממול , מנופפים לשלום ..........
בברקת אני נפרד מהפרטנר הלא מתוכנן
הוא עולה לכגבעת כח ואני חוזר לכביש 40
חוזר הבייתה מול רוח נגדית חזקה
ומסיים 3 שעות נהדרות 
10 דקות אחרי שאני חוזר הבייתה מתחיל שוב גשם חזק
תענוג , פשוט תענוג

וקצת אבל רק קצת נתונים
3 שעות
70 ק"מ
500 מטרים גובה מצטבר בערך
ובעצם מה זה משנה , היה תענוג וזה מה שקובע

שרון :-)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה