יום שבת, 28 בפברואר 2015

מלחמה בבוקר הזוי

התור באלונית מוזר למדי הבוקר
ראש על ראש
אנשים נדחפים וזה רק בשביל קפה וקרואסון או משהו כזה
רוכב נוסף עומד לצידי ואנו משוחחים על הבוקר ובעיקר על הרוחות
אחרי עוד כמה דחיפות ומישהי שעקפה את כל התור
הקפה מגיע
שותה אספרסו קצר ודוחף שני קרואסונים בזריזות
מול הקולנגו שלי עומדות קולנגו לבנות Cx-1 
אני משוחח עם הרוכב ולצערי הוא לא יוצא באותו כיוון בו אני מתכנן לרכוב בזמן הקרוב
דקה או שתיים ואני יוצא
יורד על 424
רוכב על מרידה תכולות נמצא מעט לפני
סוגר עליו 
המהירות גבוהה יחסית , 40 קמ"ש ויותר
משוחחים מבעד לשריקת הרוח
טיפות מופיעות על משקפי השמש
wtf , מה זה , גשם
אני בחליפת רכיבה קצרה בלי כל מיגון חורף
רק לפני חצי שעה פתחתי חולצה כי היה לי חם בטיפוס על כביש 3 לכיוון מחלף נווה שלום
מטפס לכיוון הימ"מ , דוחף אבל לא חזק
הרוח המערבית קורעת למדי וטיפות הגשם חדות ומכאיבות
אחרי העיקול הרוח קצת דוחפת 
אבל לי כבר לא נשארו רגליים
שומר את עצמי מאחר ויש לי עוד 40 ק"מ עד הבית
מסיים את הטיפוס והגשם מתחזק 
מה יהיה עכשיו ?
מבט לשמיים ואני מזהה שממערב הכל כחול 
3 דקות והגשם חולף 

הרכיבה הזו הייתה אחת ההזויות שהיו לי בתקופה האחרונה
רוחות מערביות שממש לא אופייניות בשעות הללו
מזג אויר חם ביחד לעונה
וגשם שמגיע משום מקום

יצאתי לכיוון נחשון ב 5:50 
הכל אפור ולא רואים זריחה
כבר משלב החימום הבנתי שהמערביות החזויות הן בעיקר הזויות
כלומר הרבה מעל ל 15 ק"מש של התחזית , יותר בכיוון ה 30 פלוס
מעבר מכביש 40 ל 44 התחיל נהדר
זורם על כביש 44 בנוף אפור
הקצב טוב מאד למרות הרוח
הדופק נמוך 
זה קשה אבל לא משהו קיצוני
ברקע מחשבות על דברים שעשיתי בשבוע האחרון , שבוע עמוס בצורה קיצונית שהסתיים על הצד הטוב ביותר
למען האמת אני לא מרגיש את זה יותר מידי אבל דיי מהר אני כבר בנחשון
רגע בעצם יש את טיפוס האחרון לכיוון יער המגינים , טיפוס שאני תמיד אוהב 
ואז את הירידה לכיוון נחשון
שלמרות הרוח המערבית , היא פשוט מהירה
בנחשון ימינה , לא עוצר , נע בקצב סביר מול הרוח על כביש 3
הכיוון הוא מסמיה
קצת ועוד קצת ועוד טיפה , שני רוכבי נגש עוקפים אותי
אני עוקף כמה רוכבים , פיקינג כזה , סוגר ואז עוקף
לקראת סוף הקטע , עוקף רוכב על טרק כחולות ישנות
אנו משוחים טיפה על הדגם הספציפי
הוא מזכיר שזו צביעה של לאנס ארמסטרונג ושניינו מקללים את האיש בתיאום מושלם .........
ממשיכים לשוחח , הוא עוצר ליד אגדתא ואני ממשיך ועושה פרסה במסמיה
הדרך לכיוון נחשון חולפת בקצב טוב למדי
לא דוחף חזק , יותר זורם
הטמפרטורה עולה מעט
בנחשון אני עוצר לדקה לשחוח sms הבייתה ומיד ממשיך
הטיפוס לכיוון מחלף נווה שלום חולף בצורה נעימה , פותח חולצה כדי להתאוורר
רוכב על סרוולו כסופות עוקף אותי 
אני תופס גלגל והוא מושך בדיוק בקצב הנכון עבורי
בירידה אני עוקף והוא תופס את הגלגל שלי

ב 9 בדיוק אני מגיע לאלונית בלטרון
ואחרי קפה זריז יוצא לכביש 424 לכיוון נשרים
נדלג על הטיפוס לימ"משכבר תואר כאן
הרכיבה על 424 מטה זורמת 
הרוח משחקת תופסת , קצת דוחפת הצידה וקצת סתם מקשה
ברמלוד פונה ימינה 
הרוח ממשיכה להקשות
מתלבט אם לבצע עצירה קצרה כדי לקחת אויר או לא
מחליט שבצומת אלעל אקח החלטה
הדרך זורמת בצורה טובה
הקצב מרגיש לי ממש טוב
קידנס גבוה , ורק הרוח , הרוח

ברמזור בצומת אלעל אני מזהה שני רוכבים שמגיעים מכביש 46 ופונים לכביש 40 לכיוון צפון
יוצא ולאט לאט סוגר עליהם
שניהם שקועים בשיחה ערה
תופס גלגל ומתמקם מאחוריהם
הם מזהים שאני שם ודואגים לסמן מכשולים
הקצב סביר למדי , אפילו קצת יותר , הם מושכים אותי הייטב
לקראת צומת הטייסים אנו עוקפים כמה רוכבים 
אחד מהם מצטרף האחרים בקצב שלהם
אני שומר על מיקומי מאחורי השניים
במגשימים הם פורשים אל תחנת הדלק
אני ממשיך הבייתה
הרוח המערבית מקשה מאד , אני גם מעט עייף אבל רק מעט
משלים רכיבה נהדרת
לא פשוטה 
התמודדות עם מזג אויר לא פשוט 
רוחות , גשם ומסלול שאינו קשה אבל גם לא קל
ובעיקר התמודדות עם הרבה מחשבות 

וקצת נתונים כי גם את זה צריך
110 ק"מ
4 שעות ו 43 דקות ברוטו
4 שעות ו 28 דקות נטו
580 מטרים גובה מצטבר

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה