יום שני, 15 בדצמבר 2014

לא מפסיק לזוז

פעמים רבות , המפתח לרכיבה נמצא בכלל ברכיבה שלפני
יום חמישי , 24 שעות לפני רכיבת ששי , ביצעתי אימון קריעה
אימון שמתחיל בחימום ולאחריו סטים
4 דקות כח מלא
4 דקות קידנס גבוהה
4 דקות רגל / רגל
קשה זו מילה עדינה , בעצם קשה מאד
אחרי 3 סטים כאלו בבוקר חמישי , הרגליים הרגישו כאילו הן לא רוצות דבר
האופניים נראו כמכונת עינויים
ורכיבת ששי נראתה כמשהו שלא בטוח שיש לי כח לעשות
אלא שרכיבת ששי הוגדרה כרכיבת נפח בדופק נמוך
כמה נמוך - נמוך , כמעט כמו ים המלח
פשוט לא להפסיק לזוז וזה הכל

ששי בבוקר , יוצא קצת לפני הזריחה
חימום רגוע , בחוץ חמים למדי
רוכב לאט
יש רוח אף ( דרום מזרחית ) לא מאד חזקה
עובד רגוע ונהנה
החיבור ל 44 עושה לי טוב
אני אוהב את הכביש הזה , הוא מטפס בנינוחות שכזו
והנוף משכר , ירוק בגוונים שונים
ביתים על צלע הר ,כרמים , לא צריך יותר מזה
הירידה לכיוון נחשון מהירה מאד
פנית פרסה ואני מטפס ליער המגינים
לאט לאט , רגוע , הרוח בגבי
זוכר הייטב את מה שעינב אמר , דופק נמוך דופק נמוך דופק נמוך
אחרי יער המגינים מתחילה טיסה
הרוח דוחפת
הצבעים נמרחים לכל עבר
רואה כמה חברים ומנופף לשלום
ואני בשלי , לא מפסיק לזוז , לאט או מהר , זה לא משנה
העיקר להנות
ברמלוד חוזר לכביש 40
רגוע רגוע , הרוח עדיין בגבי
שומר דופק שומר כיוון 
צומת אלעל מגיע
ממשיך ישר לכיוון ברקת
הירוק חוזר לעיניים
ירוק ירוק ירוק ועוד ירוק
מטפס לאט לגבעת כוח
שוב מקפיד על דופק נמוך הילוכים נמוכים
רגליים סובבות מהר
מגבעת כח מתחיל השיחרור 
לא ממהר לשום מקום
כמה רוכבים מגיעים ממקום זה או אחר
יש שעוקפים ואחרים לא
מסיים את הבוקר עם נורית עם קפה וכריך באלונית עינת

היה תענוג
הרגליים התאוששו מיום האתמול בצורה מושלמת

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה