יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

חזרה איטית למוכר והטוב

חודש וחצי שלא טיפסתי לבית אריה
חודש וחצי של שינויים
שינוי באופי הרכיבה
עבודה עם מאמן
ובכלל שינוי
יצאתי לי הבוקר לטיפוס עם הנחיות מוגדרות
דופק נמוך , ממש קו אדום שלא חוצים

התחלתי בחימום קפוא
טמפרטורה של 8 מעלות צלסיוס 
אני לבוש הייטב ועדיין זה קר
מסובב רגליים לאט וקצת מעלה קידנס
הרוח היא מזרחית בעיקר
פונה שמאלה ל 4613
קטע מוכר ונעים
אמנם ללא שוליים אבל זה לא מפריע בכלל
לאט מעלה קצב
רק קצת
בטיפוס לגבעת כוח מחליט שעדיף לא ללחוץ חזק
מטפס רגוע ובטוח
רוכב או שניים עוקפים אותי
עוד טיפה ואני כבר בכניסה לבית אריה
העיניים רוקדות ריקוד מיוחד
מכסות את הכביש , את הנוף ואת מד הדופק
מקפיד לא לחצות את הקו האדום
בשיפוע התלול הראשון , אני קצת מעבר לקו
זה לא טוב אבל אין לי יותר הילוכים להוריד ולרדת בקידנס יהיה סתם לקרוע את הבירכיים
הטיפוס עובר בנעימים
לאט לאט
אני מגלה עוד נקודות בשיפוע תלול בטיפוס
לומד עוד קפל קרקע כזה או אחר
אני הרי מכיר את הכל ובכל זאת , יש לי הזדמנות לראות את הדברים אחרת
בסוף הטיפוס לא עוצר , ישר יורד
פלטה גדולה
רוח גבית , מי צריך יותר
המהירות גבוהה 55 קמ"ש בקטעים המהירים
זה כיף אבל דורש המון זהירות והמון משמעת
מסיים את הירידה ומתחיל סיבוב שני
הקצב הפעם מעט טוב יותר
השרירים חמים והקידנס טוב יותר
מקפיד לא לדחוף בקטעים המישוריים
להשאיר קצת מרחב לקטעים התלולים
כיף לי , זה פשוט תענוג
מחפש פריחה ולא מוצא , עוד שבועיים או שלושה והגבעה תכוסה כלניות ורקפות
לקראת סיום הטיפוס עוקפת אותי החבורה של Igp , יש שם כמה חברים וכמה מכרים
מישהו מציע דחיפה , מסרב בנימוס
מסיים את הטיפוס ושוב יורד
הקצב כמו בפעם הקודמת , מהיר מאד
לאט לאט אני סוגר על רוכבת אחת של Igp
יש עימה עוד שני רוכבים
הם פונים שמאלה בצומת ואני איתם
חולפים את הגשר של כביש 6
אחד ממשיך ישר על 444 השניים האחרים פונים ימינה
יש רכב אחד ביני לבינם 
רוכב בכחול אדום עוצר בצד , שואל עם הכל בסדר והוא מסמן שכן
נשארת רוכבת אחת בצבעי שחור לבן וקצת כתום
אני מאחוריה , דראפטינג נהדר ב 50 קמ"ש פלוס
אני מספיק קרוב כדי לזהות את מערכת הקמפי על שילדת הרידלי השחורה ( נדמה לי שזה רקורד )
ירידה מהירה לכיוון ברקת
בכיכר יש האטה
אופנוע שוכב על הכביש , סביבו שלל שאריות פלסטיק
אני עם הרוכבת
אנו משוחחים
היא מציגה את עצמה ומדברת איתי על פוסט שהעליתי בקבוצה של ראשצי
במישורי היא קצת בורחת ודורשת ממני טיפה עבודה כדי לסגור את הפער
אנו משוחחים עוד קצת , היא פונה בטייסים ואילו אני ממשיך לנקודת המוצא שלי

לסיכום
היה איטי ונעים
ותדוה לעינב גטריידה על ששינה לי קצת את המסלול הזה והפך אותו מקשה לכיפי ורגוע
או במילים אחרות - התגעגעתי לטיפוס הזה

שרון :-)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה