יום שישי, 10 במאי 2013

שעה בשניים

רכיבת ששי היא מסורת זוגית שלנו
בוקר ששי , נורית ואני רוכבים בהקפה של ראש ציפור ביחד
כלל אחד הוא שאני רוכב כמעט תמיד בשאט-גאן של נורית
כלומר מעט מאחוריה ומעט הצידה ( לרוב לשמאל )
הרכיבה הזו היא אחד הכיפים של ביחד ולבד גם יחד
יצאנו ביחד , נורית בקצב שלה
אני במקומי הקבוע
הקפה האחרי הקפה
החל מההקפה השניה , הבנתי שנורית מושכת לקצב גבוהה
ומקפידה על זמני הקפה מהירים ואחידים
הקצב נשמר , אחיד ומדויק , לא קצב שיא
אלא קצב אחיד , בלי מנוחה , קצב שלא משאיר מקום למשחקים 
ההקפה ריקה למדי
רק שתי רכבות קצרות יחסית
כמה מכרים 
כמה רוכבים שמקיפים בקצב אישי
נורית ממשיכה במגמת נגש
לא נחה לרגע , לא עוצרת , לא מרגיעה
אחרי 10 הקפות היא משחררת מעט
לוקחת קצת יותר אוויר
אי שם בקצה ההקפה רץ לו תן במהירות  , אחד הדברים שאני אוהב לראות ..........
ממשיכים להקיף עוד קצת
מחליפים מילה או שתיים עם חברים להקפה
עוד הקפה האחרונה , שעה בדיוק , לא צריך יותר להיום

עוצרים , מחייכים , נורית משלימה אויר
אני בודק את הנתונים ב gc 
בדרך עוצרים לסיבוב אספרסו קצר

שבת שלום לכולם

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה