יום שני, 20 במאי 2013

רכיבת שיחרור צבעונית

רכיבת שיחרור 
אחד השקרים של רוכבי הכביש
ההבדל בין רכיבת שיחרור לבין רכיבת אימון הוא מאד פשוט
ברכיבת השיחרור לא יוגדרו יעדים טרום הרכיבה

פשוט יוצאים לסובב רגליים בקצב מלא , ואומרים לפני זה , אני יוצא לשחרר
את מה לשחרר .............
בעיקר את הנשמה 

אחרי ה 120 של שבת , החלטתי לא לטפס היום לבית אריה
יצאתי לראש ציפור בלי הגדרות מיוחדות
נכנסתי להקפה בדיוק כשרוכבת אופני יד בחולצה וורודה חצתה את ה T היא בקצב שהרגיש לי טוב מאד לחימום
הקצב היה טוב מאד
אחרי 3 הקפות אני כבר חם למדי  , עוקף ויוצא לחפש רכבת או סתם להקיף בקצב שלי
הקפה וחצי חולפות , דנה ואריאל חולפים אותי , הקצב נראה הגיוני לרגליים הכבדות שלי , דנה בחולצה שחורה וורודה , אראיל שלא כהרגלו , בכחול
לוחץ מעט וגונב קצת דראפט
הקפה ועוד אחת , אין לי יותר אויר , הם טסים קדימה , אני ממשיך לחפש את הרכבת הבאה 
3 רוכבים שלא שייכים לאף קבוצה , חליפותבצבעים שונים ויפים עוקפים אותי
הם מורידים קצב וזה ממש ממש מתאים לי , תופס קצת דראפט
עוד הקפה והם מפרקים באחת הפניות 
מאי שם מגיעה הרכבת של פוקוס , חליפות שחור אדום
קצב נהדר , כנראה הכי מהיר שרכבתי הבוקר
ושוב אני חוזר להגדרה רכיבת שיחרור ולזה שהרגליים שלי עוד מתאוששות מ 120 קילומטרים של שבת ......
החברה של פוקוס מהירים , בעצם מהירים לי מידי 
עוד הקפה ואני כבר לא מסוגל לשבת עליהם
יורד מהרכבת ורואה שאני כבר אחרי 9 וחצי הקפות
מחליט לצאת להקפות נוספות בפארק הירקון
מחליף כמה מילים עם אחד הרוכבים שאני מכיר בהקפה ויוצא לכיוון סואלוס
הדרך לסאולוס עוברת דרך חורשה ירוקה
האספלט סביר 
נכנס לסאולוס , הדשא ירוק 
רק שמישהו שכח לסגור את הממטרות וההשקיה עובדת
נזהר לא להחליק ומשלים שתי הקפות שלמות 
חזור חזרה לכייון פארק הירקון
ליד גשר המכביה , פונה לכיוון גבעת המופעים
נכנס ומתחיל להאיץ
לא ממהר 
רוח מכיוון מערב מקשה את התנועה בהתחלה
בהקפה השניה אני מבחין במאמנת לבושה בחליפה וורודה ו 3 רוכבים תחתיה , הם באימון קיידנס כנראה
היא מחלקת להם הוראות ונשארת רק עם אחד מהם
אני תופס דרפאט מרכובת לבושה באדום על אופניים כסופים
נוח לי לנוח מעט
הקפה ועוד אחת
וזהו חוזר לכיוון ראשצי
חוצה את שבע תחנות ומכוון את עצמי ל T , עוצר , מצלם כמה תמונות ונפרד לשלום מההקפה

רכיבת שיחרור ......... עלאק .......


שרון :-)
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה