יום שבת, 11 במאי 2013

אביב אפור

בוקר אביבי 
החזאי הבטיח סיכוי לגשם
מסיים את האספרסו ומתלבט
ווסט , מעיל גשם או שום דבר .........
מחליט לצאת בלי כל לבוש גשם עלי
6:00 , שעת זריחה , אבל איפה השמש בדיוק ?
אין טיפת שמש , שום כלום
מקליק ויוצא לכיוןן קרית אונו 
חימום , רגוע , לא ממהר , הנתיב מהבית , מתחיל בעליות וירידות קצרות
לא דוחף יותר מידי בעליות ובירידות שומר קיידנס ......... לא ממהר 
החימום חשוב תמיד ובמיוחד היום
המעבר דרך קרית אונו , עד צומת סביון רגוע ונעים
אני לא מת על האספלט בכביש הזה , אבל זה מה יש וחוצמזה ההמשך צפוי להיות חלק הרבה יותר
פונה שמאלה בצומת סביון ובצומת מונוסון ימינה 
רעש של מנוע סילון שמתכונן להמראה מפלח את הדממה
השמש פשוט לא כאן , אפור לגמרי , הזריחה פשוט חלפה לה בלי שחזיתי בה
מטוס של Iberia ממריא וחולף מול עיני
3 דקות מאוחר יותר ועוד אחד , ממש מעלי , זנב אדום , לא מזהה את הסמל
מחלף שפירים , עובר מעל כביש מספר 1 , עוד קצת ואני בבית דגן
15 קילומטרים על השעון , עוצר ברמזור

השוטר בניידת ליידי לא מבין את פשר החלפת הבקבוקים
אני פשוט מעביר את הבקבוק עם האיזוטוני לעמדה הזמינה 
פונה ימינה ועולה על כביש 44 , אני אוהב את הכביש הזה
הוא סוג של רולינג הילס , לייט , גבעות קטנות ולא קשות , עובר מאחת לשניה , כל פעם עוד פיק קטן ועוד אחד ועוד אחד .............האפור ממשיך לשלוט , במחשבה נכונה הוא הופך אט אט לשחור
האם זהו גשם ? שאלה טובה ולא , אין לי תשובה עליה באותו רגע
ממשיך בקצב שלי , מקווה לא לפגוש את הגשם היום , לא בא לי
הדופק עולה יותר מידי , זה לא קיצוני , אבל תיכננתי ניהול דופק מדויק יותר היום וזה לא ממש עובד
קצת לפני הכניסה לרמלה אני מגלה את מקור השחור באויר
ריח שריפה חריף ועשן שחור שמגיע מנקודה קרובה למדי למסילת הרכבת
חולף את המסילה ופונה שמאלה , יש כאן קטע כביש שחודש והגרמין צועק לי שאני לא על המסלול 
150 מטרים מאוחר יותר , הגרמין צועק שהכל בסדר
( ניצלתי את הרכיבה הזו כדי לבחון פיטשר נחמד בגרמין edge 510 שרכשתי השבוע )
טיפה לפני מחלף רמלוד , עוקף אותי רוכב , לבוש בחולצה ירוק לבן , אני מתכונן לפניה שמאלה ומוודא שהנתיב פנוי
עולה על המחלף
המגמה היא מגמת ירידה , הקצב עולה , המהירות היא בין 30 ל 40 קמ"ש לאורך קילומטרים ארוכים
האפור מתחיל להתבהר מעט , רק קצת
כמה דבוקות רוכבים מולי , שניים שלושה בכל דבוקה
בצומת גינתון הרמזור אדום , עוצר לכמה שניות , זמן לקחת טיפה אויר
הדופק בסדר , אבל אני מעדיף להיות קצת יותר נמוך
הזמן לעומת זאת נראה נהדר , בהחלט קצב מצויין 
מהמגמה המהירה נמשכת
בצומת אלעל אני ממשיך ישר , נוטש את כביש 40 ועולה על כביש 46 ומתכונן לטיפוס הכי משמעותי שיש לי היום
טוב לא ממש טיפוס אלא טיפוסון , לגבעת כוח
מחליט על דופק של לא יותר מ 165 , בכיכר של טירת יהודה , מוריד לקטן בקראנק ומעלה קיידנס , מטפס לי בכיף פונה שמאלה ברמזור , הפעם בלי לעצור מאחר והוא בדיוק התחלף
דבוקה גדולה חולפת אותי , מתלבט האם לדחוף חזק יותר ולקבל קצת דראפט , עד שאני חושב הם כבר רחוקים באופק , אין מה לנסות לדחוף יותר , הם כבר בקצב שלהם , ואני לא שם וחוצמזה , אני מהמר שהם בדרכם לטיפוס של בית אריה , אני אוהב את הטיפוס הזה , אבל לא היום , ממש לא היום 
מגיע לגבעת כוח ושוב אני מסונכרן עם הרמזור , מתחיל את הצלילה לכיוון אלעד , דוחף בצורה מחושבת , לא יותר מידי , לא להגרר לקצב מהיר מידי ולא לקחת שום סיכון מיותר
הקצב עומד על 50 קמ"ש וקצת , פעם ראשונה מזה זמן רב שאני מרגיש בחיסרון של גלגש 12 או 11 בקסטה 
( אני עם 13/29 ) זה לא אסון גדול , הרווח שהיה נצבר היה שולי למדי...........
אחרי אלעד מגיע עוד קטע מישורי רגוע , השמש יצאה לה , לא חם מידי, אפילו נעים מאד 
פונה שמאלה עם הכביש בכניסה לראש העין וחוף בזריזות ליד עינת
מגמת ירידה מורגש ומהירה
נוטש את 444 ועולה על כביש 483 , כיוון צומת גנים
הגרמין מראה שעתיים בדיוק ו 50 קילומטרים מדויקים על השעון
מתחיל לשחרר , רגוע רגוע רגוע
צומת גנים מגיע , פונה שמאלה ומתחיל שיחרור , נשארו עדו 4 קילומטרים שרובם במגמת טיפוס קלילה
נכנס לפתח תקוה בצומת סירקין ומטפס לכיוון הבית
עוצר לדי הכניסה לבית
הגרמין צועק לי שסיימתי את המסלול , כאילו לא ידעתי .............

עולה הבייתה
שגב מקבל את פני בחיבוק גדול
אהוד עסוק בייצירות שונות

הסתיימה רכיבת שבת

שרון :-)

 אחרי שאני מעלה נתונים אני מגלה שמתוך 9 סגמנטים שהוגדרו על המסלול , שברתי שיא אישי ב 7 מהם
ובשניים הנותרים , לא הייתי רחוק .........

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה