יום שני, 6 במאי 2013

רגעים של אושר בפארק הירקון

פארק הירקון הוא אחד המקומות החביבים עלי
נחל שזורם כל השנה
בעלי חיים שנמצאים סביב
המון אנשים שמטיילים / רצים / רוכבים / נחים
מקום יפה ........
בפארק הירקון מסתתרת פינת חמד מיוחדת
הקפה נחמדה
2 קילומטרים אורכה 
יש בה קסם מיוחד
ומי שיגיע בבוקר בין 6:00 ל 8:00 ייחזה בתופעה טבע שלא קיימת כמעט בשום מקום אחר בארץ
שיירות רוכבי אופניים
נעים בסדר מופתי
במהירויות שונות
רובם על אופני כביש מדוגמים
אחרים על אופני כביש קלאסיים
יש גם כמה רוכבים על אופני שטח
המכנה המשותף של כולם הוא שהם רוכבים נגד כיוון השעון ......



אחרי כמה ימים ללא רכיבה
יצאתי הבוקר לרכיבת התאוששות
התאוששות = שעה בראש ציפור בקצב של 4 דקות וקצת להקפה
ועוד שיחרור במסלול דיי קבוע שלי - מראש ציפור עד לחוף תל ברוך וחזרה

התחלתי בחימום , 2 הקפות
החברים כרגיל מברכים לשלום
בודק את האוכף החדש וה gps שנרכש אך אתמול

מתמקם בצורה מדויקת
מחמם שרירים בצורה רגועה
עוד הקפה ומעלה מעט את הקצב
מוצא את המיקום שלי

נותן לרכבות המהירות לחלוף אותי ומחפש רוכב שאוכל להתחבר אליו , אך לשוא
זה רק אני והקצב שלי
בהקפה הרביעית , ביציאה מאחת הפניות מופיעה תקלה קטנה , השרשרת יורדת לגלגש הקטן בקראנק ומסרבת לעלות חזרה
מנסה כמה תרגילים של משחק בידיות ההילוכים אך ללא הצלחה
עוצר בכיכר של העורב
מוציא אולר כלים ותוך דקה הכל מכוון ותקין
חזרה לאוכף , ההקפות נמשכות

3:57 , 4:00 , 3:59 , 4:01 ............
אחרי 8 הקפות אני מתחיל להוריד קצב
4:10 , 4:11 , 4.13 רחמנא ליצלן ...........

פה ושם מחליף מילה עם רוכב שעוקף אותי או רוכב שאני עוקף
השעה הסתיימה , מתחיל הקפה קלילה של שיחרור בטרם אצא לשיחורר עצמו

באחת הפניות מרגיש יד על כתפי , שרון ........... שרון .........
מה שלומך , מה קורה
חבר שגר בצפון , בא לביקור בהקפה
משלים את ההקפה יחד עימו , רגוע יותר
נפרד לשלום ויוצא כיוון חוף תל ברוך
רגוע , רוח אף קלילה מקדמת את פני
זה טוב , זה לא קשה וזה בעיקר נעים
הפארק מלא ברצים , רוכבים הולכי על 4 וגם הולכי על 2 
מגיע לנמל וחוצה את גשר העץ לכיוון הטיילת
קצת אפור , קצת שמשי
הרוח נעימה , מלטפת
מבט לגלים , נותן לדופק לרדת קצת
בקצה הטייל עוצר לשניה

לגימה גדולה וחזרה לכיוון ההקפה
יש רוח נגדית קלה על הטיילת

לא משהו שמשפיע יותר מידי על הרגליים
חוזר באותה הדרך שבאתי
מוריד קצת לחץ
מספיק להיום
נכנס חזרה להקפה ומשלים הקפה האחרונה 
הרגליים רוצות עוד
אבל הזמן נגמר
יהיה עוד בטוח שיהיה עוד


שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה