יום רביעי, 8 במאי 2013

לטפס רגוע

בוקר 
שרידי ערפל באוויר
צורב , כואב , מושך , אפור
תנועה רגועה של חימום
לאט לאט , לאט זה לא ממש לאט
הרגליים מתחילות לנוע
סיבוב ועוד סיבוב , 
האספלט מוכר , חלק , משובש , מתחלף 
מכיר כל קפל בדרך
מבט סביב
רוכבת שאני לא מכיר מברכת אותי לשלום , מחייך ומברך בחזרה
שילדת Time שחורה אדומה , חישוקים לבנים 
היא מסמנת לי להצטרף ........
מנסה לתפוס עליה דראפט , לא מעשי , היא מהירה וחוצמזה אחרי 500 מטרים אני פונה והיא ממשיכה ישר
ממשיך בקצב שלי , קילומטר ועוד קילומטר
והנה מגיע תחילת הטיפוסים של היום
ההחלטה לפני היציאה הייתה לעבוד על דופק נמוך , לא ללחוץ עד הסוף
זה לא משרת אותי כרגע ..........
חשוב לי הרבה יותר לשמור על קצב אחיד 
מסיים את הטיפוסון הראשון ופונה שמאלה לגבעת כח , 
הרגליים דוחפות
לא עובר את ה15 קמ"ש
לא צריך יותר , הדופק נמוך , נמוך מאד
זה טוב לי
מגיע לכביש 465 ומתחיל את הטיפוס
הקילומטר הראשון עובר לי לאט , 4 דקות וקצת , זה לאט !!!
דופק ממוצע של 160 לערך
הקצב לא מהיר , אפשר לדחוף יותר

אין שום סיבה
המטרה היא ניהול דופק נכון בטיפוס 
ולהגיע לאיזורים גבוהים , לא משרת אותי בכלל
הקילומטר השני מהיר יותר , 3 וחצי
יש רוח אף קלה שמתחלפת לרוח צד במקטעים שונים
מגיע לאמבטיה ודוחף קצת יותר
הטיפוס אחרי הוא הקטע הקשה ביותר בכל הטיפוס למחסום של בית אריה
דוחף ושומר דופק 
יש עוד כמה רוכבים שיורדים מולי , מנופ, לשלום ולא מקבל תגובה
הקטע השטוח מגיע והמהירות עולה , 21 , 22 ...........
עולה לגדולה בקראנק , שומר קו אחיד ומהירות טובה , 23 , 24 ......
הדופק ממשיך להיות נמוך 
אפשר ללחוץ יותר , לא רוצה יותר
הפיק האחרון מגיע 
יורד לקטן בקראנק , קיידנס גבוהה , עוד טיפה וזהו
17 דקות ו 14 שניות
בהחלט מרשים ביחס לדופק ( בוודאי ביחס למה שעשיתי בעבר )
עוצר

חטיף אנרגיה , הודעה לנורית


וקדימה לצלול מטה
מתמקם בתנוחה רגועה ובטוחה
לוחץ בגבולות ההיגיון
המהירות גובהה , 45 קמ"ש לערך
הפניות זורמות
בולם ושוב לוחץ , נשכב עד כמה שאפשר
הצמיגים אוחזים , מעבירים מידע מדויק 
עוד קצת ומגיע החלק האחרון
המהירות עולה ל 50 + בלימה חזקה , חזקה חזקה חזקה , רמזור אדום , עוצר לרגע ופונה שמאלה ברמזור
מכאן והלאה זו תנועה בשיפוע מתון מטה .....
חזרה הבייתה
נהנה המאויר הקריר
הערפל שהיה התפוגג
הרגליים רגועות מאד
מחייך , צוחק , חושב 
נח קמעה
עוד קצת ואני כבר חזרה ביהוד
מתחיל שיחרור של 7 קילומטרים רגועים
גת רימון מסמנת את סוף הרכיבה
נרגע , משחרר לגמרי
מוריד פלטה ולוקח עוד נשימה עמוקה
עוד אחת וזהו להיום
היה מעולה
טיפוס רגוע ויעhל
אימון נהדר

שרון :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה