יום שני, 13 במאי 2013

ירוק בעיניים

כשהקלקתי הבוקר ראיתי אותה חוצה את ה T אני אמנם בחימום אבל ספרינט קצר ייתן לי אחרי זה אפשרות לרכוב רגוע יחסית לכמה הקפות , חשבתי
ספרינט קצר, 2 פניות ואני צמוד מאחור
היא לבושה בירוק , ומקיפה בקצב שממש נוח לי
צמוד מאחוריה , מהקפה להקפה
הקצב רגוע
ראשצי מלא רוכבים , כמה מלא , כנראה מעל 70
אנחנו נשארים בימין , נכון ? היא צועקת לי לאחור
לי ולעוד רוכב שמצטרף
שומרים קו רגוע קיידנס טוב וזורמים
מהקפה להקפה
רוכבים עוקפים אותנו , אנו עוקפים פה ושם
מאי שם צץ לו תן שחוצה את ההקפה בנושלנטיות של נזיר בודהיסטי באמצע מדיטציה עמוקה
הירוקה מאיצה חזק יותר
מחליט לא ללחוץ חזק מידי
הרכבות מתפרקות אט אט
ואני מחליט שהגיע הזמן לצאת 
לשיחרור הקבוע שלי

באורטו ד , ממשיך ישר 
הדרך עוברת לי בקלילות
אני מודע לרוח הדרומית שתדחוף אותי חזק בהלוך על הטיילת אבל תהרוג אותי בחזור ........
כמה רצים חוסמים לי את הכניסה לנמל, קורא לעברם זהירות והם לא ממש ששים לפנות נתיב
עוד קריאה ואחד מהם תופס אזימוט אחורה 
עובר את גשר העץ לכיוון רידינג ומאיץ חזק
רוח גב מעיפה אותי קדימה בגשר הקשתי
הקצב מהיר , 35 פלוס לאורך קילומטר וקצת
משאיר קצת רזרבה של דופק , רק קצת
ואז בשיא העליה כשאני אנרגטי מתמיד
מגיע ההפתעה
מישהו בעיריית תל אביב החליט להשקות את  רצועת הבטון של השביל , שכבת מיים לתפארת
ממשיך בצורה רגועה הרבה יותר עד לנקודת הסיבוב הקבועה שלי
עוצר לרגע
תייר אמריקאי שואל אותי עד לאן ממשיך השביל
מסביר לו מה הנתיב 
הוא אומר שהחוף נראה מאד מרשים
מאשר את דבריו
לוקח נשימה ויוצא חזרה לכיוון הנמל
הרוח אכן מקשה את הדרך
זה לא שאני רוכב לאט , אבל זה הרבה יותר קשה לרכוב מהר עכשיו
בנמל אני חוזר לגדה הדרומית של הירקון
מתפתל עימה חזרה להקפה
לא ממהר אבל גם לא מזדחל
נכנס חזרה להקפה ומשלים עוד הקפה וחצי
עוצר ב T , ענת, דורון , אריאל  ויעלי עומדים ומשוחחים
מצטרף לשיחה
דורון מנסה לשכנע אותי להצטרף לקבוצה
אני לא פוסל אבל כרגע זה לא רלוונטי
אולי יגיע היום ואעשה את זה 
ואם כן , אזי סונטו היא אחת האופציות הטובות

ממלא את הבקבוק מיים
צוחק , היה ממש טוב לרכוב הבוקר
ותודה מיוחדת , לירוקה שמשכה אותי במשך כ 30 דקות של הקפות בראשצי

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה