יום רביעי, 22 במאי 2013

לחזור לטפס בכל הכוח

שבועיים שלא רכבתי במסלול הקבוע שלי למחסום בית אריה
שבועיים שבהם הייתי שקוע ברכיבות מישוריות 
שברתי שיאים אישיים מסוגים שונים
הצלחתי לרכוב מרחקים שלא רכבתי קודם לכן
ובכל זאת
את אהבתי לטיפוס לא שכחתי
הבוקר הגיע הזמן לחזור ולצבור קצת גובה מצטבר
יצאתי לי במסלול הקבוע לבית אריה 
מסלול שמתחיל בקטע מנהלתי ארוך יחסית המשמש כחימום לא רע בכלל
ואז טיפוסון חימום קצרצר  
לסיום 5 קילומטרים של טיפוס למחסום בית אריה
הגעתי לצומת של כביש 465 מחומם הייטב
גם הקצב היה טוב מאד 
מבט על הגרמין
כדי לקבוע שיא עלי להיות למעלה בעוד 16:02 דקות
הקילומטר הראשון מרגיש לי כבד הזמן לעומת זאת דווקא נראה טוב
פחות מ 3 וחצי דקות
דוחף חזק לקראת האבמטיה
סחיפה ימינה עם הכביש
נותן לרכב אחד לחלוף אותי ומתחיל ללחוץ כלפי מטה באמבטיה
לוחץ חזק חזק חזק
המהירות עולה על 40 קמ"ש
זה מרגיש לי מדהים
חזרה לפיק נוסף של טיפוס
הכביש מתעקל שמאלה ואז ימינה
השיפוע מתמתן
מעלה לגדול בקראנק ולוחץ / מושך חזק
23 קמ"ש , 25 קמ"ש , 27 ......... אני מטפס על 27 קמ"ש
הפיק האחרון של הטיפוס מגיע
המהירות יורדת
לפי הגרמין , יש לי עוד 45 שניות עד זמן השיא הקודם
אני יודע שאני בטווח
לוחץ על הסוף
110% ולא רבע וואט פחות ...........
עוד טיפה ואני למעלה
לחיצה על הגרמין 15:54 ......... כן , אני יודע ששברתי עוד שיא
והפעם גם הגעתי לזמן שהגדרתי לעצמי כזמן מטרה לטיפוס הזה
עוצר במקום הקבוע
לשם שינוי , לא מצלם
לוקח כמה נשימות עמוקות ויוצא חזרה למטה
הדרך זורמת לי מהר וכיף
לא משתולל , חצי דקה , לא שווה סיכון לנפילה
מחשבות על הילדים ועל נורית מלוות אותי לאורך כל הדרך
בצומת של טירת יהודה , מטוס נוסעים אדום זנב חולף מעלי , נמוך למדי
אוהב את הסאונד המיוחד הזה
אני חוזר הבייתה באותו מסלול בו רכבתי קודם לכן בהלוך
כיף לטפס
גם אם זה רק טיפוס קליל יחסית
בעצם זה ממש כיף

שרון :-)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה