יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

לא מוותר

מעלה לפלטה , מדווש ומשהו תקוע
מבט על המהירות , זה לאט ממש לאט
בולם
הגרמין מראה 500 מטרים בלבד 
למעשה עוד לא התחממתי
מבט על הקראנק , השרשרת מסובכת עליו כאילו מישהו קשר אותה 
מוזר , מתחיל בהליך שיחרור 
משהו זז
המעביר הקדמי חופשי לגמרי
עוד מבט ואני מגלה שהחבק שלו שבור
שיט שיט שיט
אני 500 מטרים מהרכב , האם לבטל רכיבה 
קודם כל לשחרר , ואז נראה
החלטה של שניה
אחרי כמה דקות המעביר בכיס האחורי , השרשרת עוד תפוסה
כמה רוכבים חולפים אותי בלי להציע עזרה
מאי שם מגיע רוכב על קולנגו כהות , לבוש בחולצה ירוקה כחולה
היי שרון , צריך  עזרה
אחרי שתי מילים אני מגלה שזה נועם , אחד מחברי להקפה
הוא מחזיק בגלגל ואנו משחררים ביחד את השרשרת
לבטים האם להמשיך את הרכיבה או לחזור חזרה
מסדר את השרשרת  ומניע
משלים חימום רגוע על הפלטה הגדולה
הקטע שמפחיד אותי זה הטיפוסון של טירת יהודה
הוא לא קיצוני ודיי קצר אבל יש בו מקטע בשיפוע של 7% וזה הרבה
בלי לשים לב אני שם , מוריד הילוכים מטה מטה מטה
מדווש בקצב שלי
שומר על הבירכיים , לא לקרוע 
אני יודע שלא אוכל לטפס הבוקר לבית אריה
אז לפחות ארכב פעמיים סובב שוהם , הרי במקור תוכנן טיפוס לבית אריה + סובב שוהם 
המקטע על 444 הוא המקטע הכי מלחיץ מבחינת תנועה
שומר מיקום בשוליים
לא לוחץ מידי
הדרך עולה ויורדת , קצת לכאן וקצת לכאן
בנבלט זורם ימינה
מקטע מישורי רגוע
הילוכים עולים יורדים בהתאם לצורך
מזג האויר חמים , נעים ,  בעצם מתחיל להיות חם
לקראת סוף המקטע , מעלה הילוכים בצורה מהירה מידי והופ שרשרת נופלת ונתפסת ברווח שבין הגלגש לזרוע
זורם עם המהירות , אני מהיר למדי .... עוצר רק כשאין כבר מהירות , תוך דקה הכל מסודר ואני חזרה על הסוס , טוב Basso , שוב ימינה לכביש 46 
משלים הקפה ראשונה ויוצא לשניה
הזמן מתחיל להיות מאוחר , הקצב טוב למדי , הרבה יותר טוב ממה שצפוי היה
ההקפה השניה חולפת ללא בעיות למעט נפילת שרשרת אחת שמטופלת במהירות 
בצומת ברקת פונה שמאלה וחזרה לכיוון הרכב
רגוע מאד
מרוצה מהיום וזאת למרות התקלות

מסיים אימון רכיבה ברוגע
מחויך ומאושר
ולא אני לא מוותר , גם תקלות לא יעצרו אותי , כל עוד לא מדובר על סכנת חיים , אני ארוכב !!!

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה