יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

שיגרה זה רע ?

רכיבה במקום מוכר עם אופניים לא מוכרים היא חוויה
לא אשקר , אני עדיין לא ממש מכיר את ה Basso
הליך הלימוד רק החל אבל יש עוד דרך ארוכה עד שבאמת אבין אותם

יצאתי לרכוב בראשצי ביום שהתגלה כעמוס במיוחד
יש מי שספר באותו בוקר מעל 100 רוכבים בו זמנית
אחרי 2 הקפות חימום נכנסתי לקצב
יורד בלי מאמץ חריג מ 4 דקות
מאיץ בולם , ומרגיש שאני לא מסוגל למצות את יכולת ההשכבה של השילדה
דיי ברור לי שרף הפחד שלי נמוך מרף היכולת שהשילדה מציגה 
ההקפות הבאות ממשיכות באותו קצב פחות או יותר
יש שאני נלאץ להאט עקב רכבת מהירה מאד שחולפת אותי בדיוק כשאני מאחורי רוכב איטי ממני
ויש שאני מקבל מסלול פנוי לפני 
אחרי 11 הקפות עולה לרגע לתצפית ויורד חזרה
עצירה קצרה להגיד שלום לכמה חברים 
וקדימה לכיוון הטיילת
ההרגשה טובה , קצב מהיר יחסית בלי מאמץ מיוחד
אחרי הטיילת אני בוחר לעלות לרגע לטיפוסון קצר ורשע שנמצא בדרך למנדרין
אני אוהב את הטיפוסון הזה , הוא קשה ומציא את המיץ
ובאותה מידה קצר ומשאיר טעם של עוד
בסיבוב הראשון אני מגלה ארגז חול קטן בכניסה אליו , מעט וחולף אותו בצורה רגועה
בפעם השניה אני כבר בקצב טוב יותר , ממש טוב יותר 
צולח את ארגז החול בקלילות וזהירות גם יחד ואז דוחף עד הסוף
זה מרגיש נהדר
אחרי הפעם השלישית אני יוצא חזרה לראש ציפור
כשאני מגיע לטייל אני מזהה את שי
חבר ילדות , מי שלמד עימי מהגן ועד סוף המכללה
עוצר , חיבוק ענקי
משוחחים דקה על דא והא 
הוא חוזר לעינייניו ואני חוזר להקפה
הכל רגע קצב טוב
לא מהיר ולא איטי
כיפי
לאט לאט משחרר
נכנס לראשצי ומחליט לצאת לעוד הקפה אחרונה להיום
לא מהירה מידי אבל גם לא איטית
ב T עוצר לשוחח עם חברים
לאחל מזל טוב לחברה טובה
וזהו זה
עוד רכיבה טובה הסתיימה

שרון :-)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה