יום שישי, 9 באוגוסט 2013

אופניים חדשים , טיפוס ישן

את האמת צריך להגיד
לבחון אופניים חדשים בלי טיפוס של ממש , זה לא זה
אחרי שרכבתי פעמיים על ה Basso  במסלולים שעיקרם הוא מישורי
הרגשתי שאני חייב לטפס
ואין כמו לטפס למקום הכל כך מוכר , בית אריה
יצאתי הבוקר לרכיבה רגועה, חימום רגוע מהבית לצומת סירקין
המשך חימום על רקע הזריחה עד לצומת גנים
הרגליים עובדות
הקדנס גבוהה
הזריחה ברקע , יפה מיוחדת , הרי אין שתי זריחות זהות
מצומת גנים מתחילה מגמת טיפוס מתונה , לאט לאט , בעצם לא כל כך לאט 
צמיגי הVittoria , אוחזים נהדר ולא ממש מראים את גילם
הקצב נשמר ואף עולה 
חולף את גבעת השלושה והופ אני כבר מעל כביש 6 , אני שונא את הגשרים מעל הכביש הזה , הם מלחיצים 
ליד עינת אני רואה כמה רוכבים יוצאים מערבה , אין אף רוכב שיוצא לכיוון מזרח / דרום
מגמת הטיפוס נשמרת המהירות יורד מעט
רגוע וטוב 
לא נותן לדופק לטפס מידי
הטיפוס מאלעד לגבעת כוח הוא למעשה תחילת החלק הקשה יותר של היום
אני לא ממש אוהב את המקטע הזה , אבל גם לא שונא אותו
חשוב לסיים אותו בלי לשרוף את הכל
הרוח היא דרום מערבית , הרכיב הדרומי משמעותי יורת מהמערבי
וזה הופך את הקטע הקרוב לגבעת כח לסוג של קירון
צומת גבעת כח , פונה ימינה מבט על הגרמין , הכל לפי התוכנית  , הרוח חד משמעית
הדופק במקום , מתחיל לטפס
אני מודע לכך שאני עם קסטה 26 ולא 29 עימה אני רגיל לטפס , בפועל זה לא משנה לי יותר מידי ........
זה עובד טוב מאד גם כך אולי אפילו טוב יותר
הפיק הראשון חולף דיי מוזר לי שלא נעקפתי עד כמה בכלל
עולה לגדול בקראנק ודוחף
הרוח מורגשת אני אוהב לטפס וגם אם קצת יותר קשה , זה לא ממש משנה 
מגיע לאמבטיה
דוחף חזק
הילוכים מוקלקים , המהירות גבוהה , אי שם באיזור ה 40 קמ"ש+
ממש כיף , הרגשה נהדרת 
בצומת הקטנה למטה , החברה של My Way בהתכנסות , הם יוצאים בבודדת , כלפי מעלה
אני רואה את המאמן שלהם דוחף כמה רוכבות ונותן להן מהירות לזינוק
אני מהיר ועוקף את שתי הרוכבות הראשונות
מסיים את הפיק השלישי ועולה שוב לגדול בקראנק , עכשיו זה כוח מלא 
כוח מלא אבל המהירות לא ממש עולה
הרוח מדרום מקשה מאד
עוד דחיפה ועוד אחת ויש קצת מהירות
פיק אחרון

שני רוכבים חולפים אותי
אני מאד רגוע
יודע בדיוק מה  אני יכול ומה לא
יודע שאני קרוב לשיא שלי אבל הרוח הזו לא תיתן לי לשבור שיא , לא היום
מגיע למעלה , עוצר
חיילת יושבת בטרמפיאדה
כמה רוכבים חולפים אחרי הסיבוב וממשיכים ישר למטה 
מרוצה מהזמן והתחושה
בקרוב אשפר עוד את הזמן שלי , ולא במעט
ה Basso בהחלט יודעות לטפס 
כלומר אני יודע לטפס עימן ............
הרי הכל תלוי ברוכב
מקליק ויוצא כלפי מטה
הרוח הדרומית לא נותנת לדחוף יותר מידי
ברגע שאני מעל 40 , מכות הרוח הופכות ללא נעימות וכשזה לא נעים , סימן שצריך להרגיע
אני מתחיל לקלוט שהחלק האחורי של האופניים חלק לגמרי
אבל ממש חלק
תענוג של ממש
אחרי האמבטיה מגיעים שני עיקולי ה S , קצב טוב מאד 
אחיזה נהדרת וגם הנוחות היא תענוג
מגיע לסוף הקטע , ברמזור מחליף בקבוקי מיים
יוצא שמאלה לכיוון ברקת 
הקצב עולה , אוהב את זה
זורם ימינה לכביש 4613 , מהירות מהירות זה שם המשחק עכשיו
2 קילומטרים של טיסה
שני רוכבים מולי מנופפים לשלום , מחזיר חזרה
פונה ימינה בצומת בדק , לכיוון צומת הטייסים
כביש 461 עד סביון חולף בלי להרגיש
הרגליים דוחפות , הקצב מרגיש נהדר
יודע שהרוח מתנגדת
פניה זורמת ימינה בצומת סביון 
מכאן זו קול דאון בתנועה מנהלתית
מנצל את הכביש הפנוי כדי לבצע אינטרוואל אחרון להיום , קצר וטיפה כואב , בעצם לא ממש כואב
כשאני מגיע למרכז קרית אונו עוצר ברמזור
מישהו קורא לי , "היי - כיף לעשות כושר על הבוקר" , מחזיר לו חיוך
והנל שואל אם אני מכיר את X-team , עוצר לרגע ומשוחח עימו
הוא מזמין אותי להצטרף אליהם
מסביר שאין בעיה אבל אני לא בנוי לרכיבה בקבוצה של ממש
ממשיך בדרכי
שיחרור רגוע
חולף את כביש 471 וזורם חזרה לכיוון הבית
קטע שיחרור אחרון להיום
קיידנס גבוהה
דופק נמוך
מהירות בהתאם 


היה מעולה

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה