יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

נשבר

אם יש דבר שאני מנסה להמנע ממנו בכל דרך שהיא , זה להגיע לחילוץ
כלומר להגיע למצב בו אני צריך חילוץ מאי שם וגם לבקש אותו
אני  מודע שתמיד יהיה מי שיחלץ אותי ובכל זאת , לא רוצה להגיע לזה

יצאתי לרכיבת אימון קצרה
שעה בדיוק 
מטרה אחת חשובה היא לוודא שהכל תקין , אחרי התקלה של יום שני בבוקר
בחרתי במסלול ליד הבית
שביל שכבר מזמן רציתי לבדוק אבל עד כה לה הסתדר לי 
יצאתי רגוע
חימום באיזי , שומר את הרגליים
נכנסתי לשביל וזרמתי עימו מעלה מטה
שיפועים של עד 5% חלקם חיוביים וחלקם שליליים
עליתי לפלטה והמשכתי עימה
התחושה טובה
סיימתי לרדת והתחלתי לטפס
שוב אותם שיפועים , רק בכיוון הפוך
מעליה לירידה לעליה לירידה
הכל עובד נהדר
כשהגעתי למעלה שבתי על עקבותי וחזרתי  על השביל
הפעם מהר יותר מדויק יותר חד הרבה יותר
החלפות הילוכים תכופות עומס רב על המכלולים
סיימתי לרדת ולטפס , הגעתי למעלה 
זה אכן היה מהיר 
וסה"כ חלפה חצי שעה , בקושי
יש לי זמן לבקר בשביל לשום מקום , שביל שלא ביקרתי בו זמן רב
שני רמזורים ואני שם
מתחיל להאיץ לקראת הקירון 
החלקה , האחורי נעול לגמרי
אני לא יכול לסובב את הפדלים
משחרר רגליים אין אפילו צורך בבלימה 
עומד לצד האופניים ונעשה לי שחור בעיניים
זה נראה רע
המעביר אחורי קרע כמה חישורים בגלגל ועשה את זה תוך כדי שהוא משמיד את עצמו לדעת .......
הגלגלות הושמדו והאוזן עברה התעללות מהסוג הפחות נחמד.....

חושב לחזור בהליכה הבייתה , המרחק הוא כ 800 מטרים מהבית
אבל אני לא מוגלל ללכת עם האופניים במצב הזה , הגלגל האחורי לא מסתובב וזה מסובך מידי 
טלפון לאבא היקר שלי
תוך 5 דקות הוא מגיע
אופניים מועמסים על הרכב
וקדימה , חוזרים הבייתה

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה