יום שבת, 3 באוגוסט 2013

בוקר מחויך

5:00 פוקח עיניים אחרי ליילה קצר 
כריך קטן
זמן מחשב
מתעורר , חליפת רכיבה , אספרסו קצר 
הכנות אחרונות , נעליים , כפפות , קסדה
נשיקה לנורית
5:45 מפעיל את ה Garmin ונכנס לתנועה
חימום רגוע מאדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
מד מהירות עירוני ( מאלו שמראים לך כמה אתה נוהג ) מחייך אלי בירוק - 21 קמ"ש
שומר דופק נמוך 
5:50 נקודת המפגש
ממתין ממתין 
6:00 מקליק , אני לבד
תנועה רגועה דרך קרית אונו , סוג של חימום שני
ושוב מד מהירות עירוני מחייך אלי , הפעם זה 35 קמ"ש
צומת סביון
עדיין חשוך למדי
3 רוכבים נמצאים מעט לפני , אני בקצב מהיר יותר
פונה ימינה לכביש 412 , מטוס של איבריה ממריא וחולף מעלי
אני עוקף רוכב על Allez שחורות , אחרי כמה מאות מטרים הוא לצידי
משוחחים בכיף
קצת על אירוע זה או אחר וסתם על אופניים
בצומת בית דגן הוא ממשיך לכיוון ראשון , אני פונה שמאלה ל 44 
אני בקטע שאני אוהב
רולינג הילס לייט , טיפוסונים קצרים בשיפוע מתון , קצת יותר וקצת פחות
רוכב נגש טס מולי את צבע בגדיו לא הצלחתי לקלוט
זריחה אפורה 
 
לקראת רמלוד אני רואה שלשת רוכבים לפני 
ושוב אני לא מספיק להגיע אליהם ופונה , הפעם שמאלה
כביש 40 , רוח גב  קצב מהיר , כמו שאני אוהב , מהר ולא מידי
מרגיש טוב מאד
שומר על דופק במקום , שומר על קצב דיווש נכון
לא מספיק לחשוב ואני כבר בצומת אלעל , כביש 46
מבט לכיוון השומרון
אפור , הבוקר הזה אפור
מוריד קצת דופק ויורד לטבעת הקטנה בקראנק - פעם ראשונה מתחילת הרכיבה ........
רגוע מטפס לכיוון גבעת כח , לאט לא , חלש יחסית וממש לא אכפת לי
2 רוכבים חולפים אותי
נפגשים ברמזור כמה מילים
שניהם ממשיכים בקצב מהיר
רוכב על קסטרל בגוון כחול חולף אותי , הוא איטי למדי וגשר של כביש 6 אני חולף אותו
אין מחשבות על טיפוס למחסום של בית אריה , לא היום
צלילה לכיוון אלעד
הקצב עולה ועולה ועולה
40 קמ"ש ממוצע
50 טופ , מרגיש כמו טיסה
אני עוקף רוכב בחולצת טריקולור
עוד קצת ואני בעינת
לא מוצא שום סיבה להכנס פנימה
כביש 483 , מתחיל להוריד קצב
שיחרור , לאט לאט , לא ממהר
עוד דקה פחות דקה , ממש לא משנה
שמאלה לכביש 40 , קטע קצר ללא שוליים
2 רוכבים יוצאים לכיוון סירקין
גם הפעם אני לא מספיק מהיר כדי להגיע אליהם
וזה גם ממש לא רלוונטי
ימינה בסירקין 
2 קילומטרים במגמת טיפוס לכיוון הבית
8:35 משחרר קליטים 
חיוך מאוזן עד אוזן :-)
אני כל כך אוהב את זה

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה