יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

לסגור חשבון עם היום הזה

אחרי רכיבת בוקר שהוציאה אותי מאיזון 
ידעתי שאני חייב לסגור את היום הזה בצורה טובה
מצאתי זמן אחר הצהריים
50 דקות ברוטו , 40 נטו
הגדרתי מטרות
לוודא שהצ'ינלי מוכנות לשבת
וגם לבקר שלושה מקומות שנמצאים קרוב מאד זה לזה

מקליק ומרגיש בבית
אמנם שבועיים וחצי לא רכבתי עליהן , אבל תכלס זה מרגיש בבית
יכול להיות שמתישהו אהפוך את הסטם אבל נראה לי שלא יהיה שינוי מעבר לכך

מפנה את הכידון לשביל לשום מקום V2 , כלומר עוד שביל שעיריית פתח תקוה הקימה ומוביל משום מקום לשום מקום
מתחיל בירידה , דוחף חזק , הרגליים עובדות
נשאר על פלטה
יש רוח צד מכיוון צפון
הקצב מהיר , אבל ממש מהיר
נע משיקיין לשיקיין
בלימה האצה
עוצר בסוף השביל , פרסה על המקום וקדימה , לחץ מלא
הרוח מקשה , זו כבר לא טיסה אלא יותר תנועה מהירה
מסיים את הטיפוס 
אני יודע שהזמן שלי טוב
בעצם מעולה

מפנה את הכידון לכיוון השביל לשום מקום - המקורי
שביל שקיים כבר כמה שנים ומוביל משום מקום לשום מקום
פתח תקוה , עיר של הרבה שבילי אופניים שלא מתחברים זה לזה ולא מובילים אותך לשום מקום של ממש .......

נכנס לשביל ודוחף חזק , זה עובד טוב אבל אני לא בשיא שלי עכשיו
הרגליים מעט כבדות והרוח הצפונית עושה את שלה
מקפיד לבחון את כל טווח ההילוכים , משנה עומסים 
מוודא שהכל תקין
לקראת הקיר אני בונה מקסימום מהירות
מחליט לטפס אותו על פלטה
זה קשה אבל אפשרי
הקצב שלי נהדר
מגיע לשיא הקירון ומיד מתחילה ירידה מתונה
מתונה = מהירה , תמיד העדפתי לרדת מהר בכוח רגליים מאשר בכוח האנרציה
מבט קדימה
החלק הצר של השביל נראה פנוי
ואם זה המצב אז אני הולך עד הסוף
ממשיך ללחוץ כמה שרק אפשר
בסיום השביל , פרסה מהירה וחזרה 
טיפוס מתון על פלטה , זה פשוט טוב , המהירות יורדת לאט לאט
אחרי שיא הגובה מגיעה הצלילה למטה
קצב מהיר
יש הולך רגל אחד שמפריע לי  מעט
עוקף אותו וממשיך בלחץ מלא
ברור לי שהרוח לא תיתן לי לשבור שיא חדש
ובכל זאת אני מרוצה מאד מהקצב
מסיים את השביל 

מפנה את הכידון להקפה ריבועית שלא רכבתי בה זמן רב
זו הקפה שלמעשה שימשה אותי כמסלול שטח במשך כמה שנים
כיום אני רוכב בה מסביב
זה סיבוב בין 4 כיכרות
שמתחיל בשיפוע מתון מטה ומסתיים בטיפוס דיי קשה , קטע סיום קצר של פחות מ 300 מטרים , עם 15 מטרים גובה

זמן רב לא ביקרתי בהקפה הזו וזו הזדמנות טובה ללמוד האם יש שיפור בחצי השנה האחרונה ועד כמה

נכנס ודוחף
הרגליים כבר כבדות מהלחץ בשני השבילים הקודמים
ישורת ראשונה מסיימת מהר
הכיכר ריקה
פניה מהירה ימינה וקדימה
בסוף הישורת אני רואה רכב ולא בטוח האם הוא נכנס לכיכר או לא
ידיים בהיכון , אצבע מוכנה על הבלם
משאיר מרווח קטן
הוא ממשיך ישר ואני פונה ימינה
שוב שיפוע שלילי עדין
לוחץ בונה מהירות 
ומשאיר קצת דופק 
שוב פניה ימינה
הכל מתהפך , עכשיו זה טיפוס
הרוח בגבי עכשיו
הקצב מהיר
אין שום סיכוי שהייתי מטפס את זה על פלטה בלי רוח גבית , אבל הפעם הרוח עימי ואני לא לוקח שבויים
דוחף בכל הכוח
מגיע למעלה ושוב ימינה
מתחיל לשחרר
נותן לדופק לצנוח
משחרר
נותן לרגליים להאט , נע בקצב רגוע
זהו 14 קילומטרים הסתיימו
והיום פתאום נראה הרבה יותר טוב
הכל רגוע יותר
הכל מחויך יותר
חוזר לקפה של ערב
אספרסו של סוף יום

סוגר חשבון

שרון :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה