יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

מחייך

על כביש 44 , קצת לפני הפניה לפדיה
אני קולט שאני מחויך
זה טיפוס מתון , סוג של רולינג הילס 
ובמקום להגיד שקשה לי , אני כולי מחויך
3 רוכבים עוקפים אותי
וזה ממש לא משנה
מבט בגרמין , כבר שעה וחצי של רכיבה
יש עוד לא מעט זמן תנועה היום
והחיוך הזה מלווה אותי כבר שעה וחצי וזה עוד לא הסוף

שעה וחצי קודם לכן
מקליק מהבית
מפעיל את הגרמין
הצ'ינלי נעות תחתי בכבדות
חימום מאד מתון 
אחרי כ 20 דקות של חימום אני כבר על כביש 412
קצת לוחץ
זה לא יום של אינטרוואלים
זה יום של עבודה קבועה ויציבה , לדווש לדווש לדווש

פניה שמאלה בבית דגן וכביש 44 לפני , תחילת הרולינג הילס של היום

בהתחלה קליל יותר אח"כ זה קצת יותר קשה
לקראת מחלף רמלוד אני בלבטים
אני יכול לטפס במחלף ולפנות ימינה לכיוון צומת בילו ושם לעלות לכיוון טל שחר
הרוחות אומורת אחרת
כבר 35 דקות שרוח צד / אף , לא חזקה אבל גם לא חלשה אומרת את האמת
היום לא משתוללים אלא רוכבים מחושב
וביום כזה עדיף לא להרוג את הרגליים
ממשיך על 44 לכיוון נחשון
עד עתה לא ראיתי רוכבים נוספים
גם תנועה של ממש אין על הכביש 
4 אופנועי כביש ספורטיביים ומהירים חולפים ברעש איימים
הכביש הזה הוא כביש שאהוב על רוכבי דו גלגלי באשר הם
הדרך מטפסת כל פעם קצת
כבר כתבתי על כך בעבר ולכן לא ארחיב
הנוף קצת צהוב , מעט חום והרבה ירוק של כרמים
שומר על קידנס קבוע , לא מהיר ולא איטי
טיפוס ועוד טיפוס קטן
יער המגינים מסמן את תחילת הטיסה מטה
מהירויות שמגרדות את ה 50 קמ"ש
לוחץ אבל שומר קצת ברגליים
מבט על המרחק , רכבתי כבר כ 40 קילומטרים 
מחליט שאפשר למשוך עוד טיפה לפני העצירה
הרמזור מתחלף בדיוק כשאני מגיע לצומת נחשון
פונה שמאלה , כביש 3
רוח גבית קלילה מלווה אותי 
3 רוכבים שעקפו אותי קודם לכן נמצאתי בטרמפיאדה
כביש 3 , לא שיא העיניין ובכל זאת
רגוע מאד ומהנה
החיוך מאוזן עד אוזן
מביט לכיוון הטיפוס לישוב נווה שלום
לא היום , לא היום ..........
הדרך חולפת ודיי מהר אני כבר בלטרון
נכנס לכיוון האלונית
המוני רוכבים יושבים לשולחנות העץ
חלקם כבר סיימו את היום
אחרים עוד רק באמצע
פוגש את טל , חבר להקפה של ראשצי
ולאחר מכן גם את גילי רוזנשטין הידוע כאימונגילי 
לוקח לי אספרסו קצר וקרואסון קטן , שניהם נעלמים כהרף עיין
משוחח עם כמה חברים רוכבים
ואחרי כמה דקות מקליק ויוצא לכיוון יד רמבם , כביש 424
את הכביש הזה אני אוהב
הוא זורם , מתחיל בירידה מתונה אך מהירה
באמצע הדרך אני רואה את מייק בייק בכיוון הנגדי , מנופף לו לשלום  וממשיך הלאה
העליה לימ"מ חולפת בקלילות
פעם היא הייתה לי קשה , אבל לא כיום
נהנה מהדרך נהנה מהאויר וכרגיל מחייך
כשאני מגיע למעלה , עוצר לרגע ולובש שני שרוולי ידיים
וקדימה , מתחיל לדחוף , הצלילה מהירה למדי
שירת הרוח בקסדה , מחרישת אוזניים
זה כל כך כיף
איך אפשר לא לחייך במצב כזה .......
לקראת יד רמבם , דבוקה גדולה של igp עוקפת אותי
טל הצטרף אליהם 
תיאה אומרת לי שלום מרכב הליווי
עוד כמה מכרים שלי רוכבים בקבוצה זו ואומרים שלום
יפה לראות דבוקה ענקית בצבעים אחידים
ברמזור לקראת הפניה לכביש 44 הם עוצרים , אני צמוד מאחור
חליפה מהירה מעל כביש 6 וימינה לכביש 40
המקטע מתחיל עם רוח גב
המהירות בהתאם
35 קמ"ש סטנדרטי , נגיעות של 40 + 
אני עוקף רוכב או שניים
ונעקף על ידי כמה וכמה
מחליט להרחבב מעט ולהמשיך ישר בצומת אלעל
כביש 46 הוא ההכנה לפינאלה של היום
רגוע מאד , רוכב בסגול עוקף אותי , שוקל להתיישב עליו אבל הוא מהיר מידי ואין סיכוי ממשי שזה ייקרה
פניה שמאלה ל 4613 , שוב כרמים סביב , גם מימין וגם משמאל
חולף את מסילת הרכבת 
ימינה ואני בטייסים
ממשיך ישר על 40
מתחיל לשחרר רגליים
לא דוחף חזק , מחייך , מגיע לי לחייך היום
רכיבה של לגמרי לבד בקצב מעולה
במחלף שעריה , עולה לשביל המקביל לכביש 471
השיפוע לא קל
אבל בכל זאת , זה במקום
קיצור נהדר במקום קטע כביש עירוני מעצבן
מגיע הבייתה מחייך
פתוח את הדלת
שגב ואהוד צועקים לי הפתעה
מנסים בכוח להבהיל אותי
אני מחייך אליהם
מחבק את שניהם

איזה כיף לסיים רכיבה מחויכת ולקבל חיבוק ענקי

שרון :-)




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה