יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

בוקר קליל בשרון

ה sms של טל ביום ששי בצהריים שינה לי את כל התוכניות
ידעתי שיש לי זמן מוגבל לשבת בבוקר
וגם הייתה לי תוכנית לרכוב את הנגש הקבוע שלי
כלומר שעתיים בכוח גבוהה ועבודה נונסטופ
אלא שה sms הזה שינה לי את הכל
חשבתי על מסלול שיכלול בעיקר מישורי וטיפוסונים קצרים
אחרי טיפה מחשבה הלכתי על מסלול שרץ בעיקר על כביש 444

5:50 יוצא מהבית
קצת חשוך
6:00 אני בסירקין , טל מחכה לי
מקליקים ויוצאים
קצב רגוע
חימום נגד הרוח לכיוון דרום
קריר למדי
קצת מדברים וקצת נהנים מהאויר
כמה דקות לאחר מכן , טל מקבל שיחה ממנשה
עוצרים ומחכים בצומת הבפטיסטים
מנשה מצטרף
ממשיכים על 40
הכביש מתעקל לכיוון צפון מזרח , זריחה מדהימה מתחילה להופיע
כתום אדם וורוד ....................
טל מושך מעט ומנשה צמוד אליו
אני מוצא לי מחסה מאחוריהם , תענוג של משיכה
בצומת נווה ימין אנו עולים על 444
מכאן יש לנו קטע מישורי ארוך עם מעט רוח גבית
הקצב נהדר
טל מצלם אותנו בצלילים
 
שני רוכבים על אופני Canyon מופיעים מכיוון כביש 531 , הם מעט לפניינו
אלא שהקצב שלנו טוב יותר וזורם הרבה יותר
עוד רוכב על אורבה כתומות נעקף וכנראה שמתיישב עלי ,אחרי מחלף קסם אני מאט טיפה
לוקח כמה שלוקים ארוכים של מיים
עדיין קריר ונעים
חולפים את עינת
הרוכב על ה Orbea עוקף אותי
טל ומנשה תפסו קצת מרחק
מקפיד לא להעמיס את עצמי יתר על המידה
זורם עם הדרך
טל מאט , אני מדביק אותו בצומת מגדל אפק
הדרך שוב מישורית והדראפט נהדר
מאי שם מופיעה דבוקה ארוכה באדום שחור
רוכבי ראשון
מניף יד ומנופף לשלום ( לכמה מחברי שם ) הם ממשיכים לכיוון עינת
אנו מטפסים לכיוון גבעת כח
הטיפוס לא מאד קשה ולא מאד קל
שומר על קצב מתון , לא רואה סיבה ללחוץ חזק
טל ומנשה לפני
אחרי גבעת כוח יורדים לכיוון ברקת
הירידה זורמת , כל אחד בקצב שלו
לא לוחץ חזק מאד
ה Basso מתנהגות נהדר
פשוט כיף .......
בצומת בדק שניהם מחליטים קצת להאריך
מבחינתי הזמן הולך ואוזל
פונה ימינה , חזרה לכביש 40
לא לוחץ חזק
הקצב מתגלגל לו בכיף
חולף את בארות  יייצחק וממשיך עד לשביל לשום מקום V2
מטפס בכיף לכיוון הבית
רגוע ושליו
הילדים מחכים לי
אספרסו קצר .........

היה כיף

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה