יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

רכיבולת V2

יום רביעי בבוקר 
מרים את אהוד והגב אומר , כואב  ונתפס ..............
הגב כואב והמחשבות רצות בכיוון של האם תהיה רכיבולת
בין מטלות היום , עסוק בלהכשיר את עצמי
זה נכון שאין בעיה לרכוב עם גב תפוס , כבר עשיתי את זה בעבר ולמעשה , זה רק שיפר את המצב
אבל יש הבדל בין רכיבה קצרה , לבין רכיבה בסגנון הרכיבולדת , רכיבה ארוכה

ומהי הרכיבולדת
זוהי למעשה מסורת שאני מנסה ליצור לעמי
בשנה שעברה יצאתי על ה lemond לרכיבה ארוכה ראשונה
שברתי שיא מרחק אישי , לא עוד רכיבות של 35 או 40 קילומטרים
אלא רכיבה של 80 קילומטרים
יציאה מהבית
ומסלול שהוביל אותי למשלוש וחזרה הבייתה

אז אחרי שהבנתי שמצב הגב לא ממש בעייתי
סיימתי להכין את ה Basso לרכיבה

5:00 האייפון מעיר אותי

מתחיל סבב התארגנות
אוכל משהו קל לוקח אויר , הרבה אויר

5:40 , שוט אספרסו קצר 

6:05 , מקליק ומתחיל בחימום רגוע לכיוון צומת סירקין
לאט לאט השירירים מתחילים לעבוד
עוצר בצומת סירקין
טלי מגיעה 2 או 3 דקות לאחר מכן
מתחילים תנועה מדודה על כביש 40
קצת לפני המחלף של כביש 1 , מצלם זריחה מדהימה
 
הכיוון הוא גדרה אבל לא בטוח שנגיע לשם
רוח בינונית מקשה על יצירת קצב מהיר
אחרי מחלף רמלוד , מחליטים עקב הרוח החזקה ומזג האוויר הקייצי
שמן הראוי לקצר מעט את הבוקר 
בצומת בילו , פניה שמאלה אל כביש 411 
דרך פסטורלית , בין שדות וכרמים
הכותנה נמצאת ממש ימים בודדים לפני הקטיף 
לבן וחום
יש כמה רוכבים לפניינו
ואנו סוגרים עליהם לאט לאט
קצת לפני שיא הטיפוס , עוקפים אותם
מתחיל סוג של משחק
הם עוקפים חזרה ואנו עוקפים שוב
הירידה המהירה עם שתי פניות ה s , היא המקום שלי לקחת אוויר
לא בא לי ללחוץ חזק
טלי עוברת קדימה
אני מעט מאחור
עוד קצת ואנו כבר בצומת חולדה , פונים שמאלה אל כביש 3 , ימינה בצומת נחשון ומיד שמאלה אל תחנת הדלק
זמן לקפה וקרואסון
בתחנה יושבים שני רוכבים , אחד מהם עם אופני Lemond Victoirie , בצבע שחור צהוב
אני מתלהב מהמראה , אוהב את השילדות היפות של Lemond
מה שלא סותר את העובדה שאני רוכב על שילדת קרבון אלומיניום ייחודית של Basso מדגם Zero.9
ואף צבועה בצבע שאינו סטנדרטי ...... 

טלי מצלמת אותי
אני מחזיר לה צילום

מקליקים ויוצאים אל כביש 44
מתחילים בטיפוס ליער המגינים
זה לא נראה כל כך קשה כמו שאני מכיר ...........
הקצב רגוע , כשאנו מגיעים למעלה עוקף אותנו רוכב על שילדת Redley  שחורה
הירידה מתחילה
הקצב הופך למהיר , מהיר מאד
50 קמ"ש
 לערך
אנו מדביקים את הרוכב על הרידלי ומתחילה שיחה נעימה
הוא לא ממהר מידי
ואנו שומרים על קצב זורם
עוד קצת ומגיעים לצומת רמלוד 
ימינה ושוב קצב מהיר
רוח גבית דוחפת מכל הלב
מחליפים מיקומים
2 רוכבות בחליפות Assos חדשות , בסכמה צבעונית , נמצאות דקה לפניינו
לאט לאט סוגרים עליהם
קצת לפני צומת אלעל , נסגר הפער
אנו רוכבים עימן במבנה של שני זוגות
שיחה נעימה על עינייני ביגוד  רכיבה וכמה מילים על ראש ציפור
עולים לכביש 46 מקטע מהיר אחרון להיום , בעצם כמעט אחרון
המבנה נשמר והשיחה ממשיכה
נעים לרכוב במבנה קטן שכזה
עוד קצת ואנו נפרדים
טלי ואני פונים שמאלה והן ממשיכיות לכיוון גבעת כח
בשנה שעברה , במקטע הזה ידעתי שאני בבעיה
עתה אני רגוע מאדדדדדדדד
הרגליים מרגישות פשוט מושלם
ביציאה מצומת הטייסים מחליט לעשות אינטרוואל סיום
טלי ממשיכה בקצב שלה

אני בכוח מלא
זה מהיר מאד
קטע של 3 דקות בערך

דוחף חזק  עוד ועוד ועוד וזהו 
נרגע
טלי משיגה אותי
נכנסים לקטע שיחרור עד צומת סירקין
נפרדים לשלום בחיוך
נשארו לי עוד 2 קילומטרים של טיפוס רגוע עד הבית
איזה כיףףףףףףףףףףף
כן זה כיף לסיים רכיבה של 81 קילומטרים 

רכיבולדת V2 הסתיימה 

שרון :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה