יום שני, 16 בספטמבר 2013

שקט

רכיבת אימון שיגרתית
סיבוב מבארות יצחק לגבעת כח
ומשם סובב שהם וחזרה לבארות ייצחק שום דבר מיוחד
הקצב מהיר 
קצת רוח 
שום דבר שאני לא מכיר

ואז מגיע הטיפוס השני לגבעת כח
קטע קצר של פחות מקילומטר בשיפוע של 3% עד 5%
ופתאום רגע מדהים של שקט
אין אף רכב
לא עולה ולא יורד
והשקט הזה נמשך
דקה שתי דקות
הטיפסו האיטי משרה דממה של ממש
שומעים את הרגליים נעות
השרשרת עוברת משן לשן
זה לא מרעיש 
זה לא מורגש
זה שקט מוחלט
ואני בעולם אחר
עולם שכולו דממה
אחרי קצת מעל 2 דקות השקט נגמר
השאון חוזר 
מטוס חולף מעלי
מכוניות נעות במהירות
הכל כרגיל
מסתובב ומסיים את הרכיבה
שיחרור רגוע לכיוון הרכב

במקטע האחרון הרוח בגבי
מחליט לתת דחיפה
חזק מהיר מדויק
יש טרקטור שנמצא מעט לפנים
אני מתקרב אליו יודע שאין מצב שאני עוקף אותו
ממש לפני הרמזור אני מדביק אותו
פונה ימינה בקלילות
ומתחיל שיחרור רגוע
קילומטר אחד של לתת לרגליים להתאושש
וואוו איזה כיף
וואוו איזה שקטטטטטטטטטטט

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה