יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

פעמיים אספרסו קצר

אספרסו , משקה מעורר ,מריר וחזק

אספרסו קצר , משקה ששותים בשלוק אחד
מעורר מאדדדדדדד , חזק מאד ומריר מאדדדדדדדדד

רכיבת אספרסו קצר
טיפוס קצר , מעורר וטיפה כואב
או בקיצור - הטיפוס לבית אריה 

יצאתי לי ל2 אספרסו קצר
חימום רגוע מבארות יצחק עד ברקת
בלי הרבה משחקים , בלי הצגות
רוח דרומית בינונית לא נותנת לטוס מהר מידי
מגיע לטיפוסון של טירת יהודה  , השרירים כבר חמים
אבל חשוב לשמור על הרגליים
לא לוחץ מידי
הרוח הדרומית בהחלט מורגשת
מגיע למעלה ופונה שמאלה ברמזור
רוח גבית דוחפת אותי לכיוון צומת גבעת כח
פניה ימינה ואני על 465 
השוט הראשון נסחט אל הכוס
מתחיל לעלות , לאט לאט 
השיפוע משתנה
הרוח מקשה מעט
יש לא מעט רוכבים הבוקר
אפילו דיי הרבה 
אני בקצב שלי
באיזור האמבטיה הרוח ממש דוחפת הצידה 
עוד ועוד ועוד
ואני למעלה
השוט הגיע לטמפרטורה הנכונה
לוגם בזריזות , בלי לעצור
ויורד למטה
הירידה מתחילה מהר
מקפיד לא להגזים עם המהירות
נע מצד לצד , קצת ימינה וקצת שמאלה 
זורם למטעה
ויאללה מסתובב
מחליף בקבוקי מיים
ומתחיל את הסיבוב השני
רואה את הידית נסגרת במכונה
ומטפס בקצב שלי
לאט לאט האספרסו זורם אל הכוסית
הקצב מרגיש מהיר יותר 
לפחות בקטעים הקשים 
רגוע וממוקד
מזהה כמה רוכבים שיורדים בפעם השניה , אף רוכב לא עוקף אותי 
מגיע למעלה ולוגם בזריזות את השוט השני
מצלם תמונה 
ומתחיל את הרידה למטה
הקצב מהיר מעט יותר
הרוח פחות צידית
ויותר אורכית , אמנם רוח אף אבל השיפוע מספיק חריף כדי לקזז את ההשפעה
עוד טיפה ואני למטה
שמאלה ברמזור וקדימה להתחיל לשחרר רגליים

הרגליים מסתובבות בקצב בינוני
הרוח נגדית ומלטפת
פניה ימינה ואני כבר  בברקת
הרוח שינתה כיוון ומגיעה בעיקר ממערב
פונה ימינה בבדק ומשחרר סופית
וזהו עוד שניה זה נגמר
פעמיים אספרסו קצר
עם קטעי קישור נעימים במורד

רכיבה מעוררת

שרון :-)

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה