‏הצגת רשומות עם תוויות חברים. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות חברים. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 6 בדצמבר 2014

צבעים מסתובבים

אחד הדברים היפים בעולם אופני הכביש הוא הצבעוניות
קשה מאד לראות יותר מ 2 או 3 רוכבים שיראו בדיוק אותו דבר
השילדות בצבעים שונים
חליפות שונות
שלא לדבר על הזריחות המדהימות
ולא לשכוח את השדות המוריקים של תחילת החורף
והפריחה של האביב
בקיצור צבעוניות היא שם המשחק

הרכיבה של השבת הזו תוכננה כרכיבה רגועה למדי
שיחת יום ששי עם עינב גטריידה - סימנה לי רכיבה על דופק נמוך , קצב נמוך והרבה שלווה

אחרי האספרסו של הבוקר יצאתי מהבית
בחוץ היו סימנים של אור ראשון
ה Basso בהקו בכחול מטאלי מיוחד
והנצנצים שלי סימנו אותי באדום וכחלחל בהיר
נעתי לצומת סירקין במה שהיה התחלת חימום
כביש 40 - רגוע מאד
קצת לפני נחלים רואה את הכתום היפה של הזריחה


העיניים חוגגות
מאחר והקצב רגוע מאד אני עסוק יותר בנוף ופחות ברכיבה עצמה
לוקח שאיפות של אויר קריר
לאט לאט אני מגיע לכיוון המשלוש
שמאלה ברמלוד לכביש 44
אין כאן שום דבר חדש , מסלול מוכר ונעים
כביש 44 רולינג בירוק
הנוף מהמם , ירוק מכאן וירוק מכאן
רוכב בחליפה אדומה עוקף אותי 
ועוד אחד בחליפה שחורה 
אין הרבה רוכבים ממול 
אחד בחליפת sky נע באיטיות לכיוון נען
מוציא את הסלולארי ומצלם שוב
הירוק הזה ממכר
אין מילה אחרת לתאר את זה
לקראת יער המגינים עוקפים אותי 3 רוכבי נגש
כל אחד בחליפה שונה
הירידה עצמה היא צבעים מרוחים לכל עבר
המהירות היא משהו בסביבות ה 45 קמ"ש ( ויותר ) ובמצב הזה העיניים נמצאות עמוק באספלט השחור 
מחפשות כל גבשושית כל מכשול 
הצבעים נמרחים בצידי העין
נותנים תחושה פסיכודלית , מזכיר קצת את Lucy in the sky .............
בנחשון פונה שמאלה לכביש 3

האספלט השחור הופך לאפור של בטון , משטחים משטחים של בטון 
גם צליל הרכבים על הכביש הזה שונה בתכלית , במקום לשמוע את המנוע , שומעים שריקה חרישית שמזכירה מטוס סילון שאך היניע .........
גם הנוף שונה
השדות כאן הם בחום בהיר , משהו כמו חקי או אפור
אני לא אוהב את קטע הכביש הזה , אמנם התידדתי עימו אבל זה אף פעם לא יהיה יחסי אהבה של מממש
אלא בעיקר יחסים של כבוד הדדי ,........

הטיפוס עובר לי לאט לאט , זו לא עליה קשה , שפוע מתון  ששוחק אותך לאט לאט 
בצומת חטיבה 7 עומד ברמזור
2 דבוקות קטנות מגיעות מכיוון פארק קנדה 
הצבעים של שתיהן בהירים למדי ויפים
פונה שמאלה ומיד ימינה לתחנת הדלק

אספרסו קצר ושחור ( וטעים )
עומד לרגע , לידי כמה רוכבים מקבוצת 300וואט , חליפות שחורות עם קישוט בסגול/וורוד מעט זרחני
מתתפתחת שיחה צבעונית במיוחד
אחד הרוכבים קלט את הקעקוע על רגל שמאל שלי
ובתמורה הוא מראה קעקוע מדהים על כתף ימין , משהו שלדעתי דרש כמה מאות שעות עבודה
ציור צבעוני וחזק

על הדרך פוגש את אלון - חבר / מכר מהקבועים  בראש ציפור
אנו מדברים על האימון של הבוקר , כל אחד והתוכנית שלו

קבוצת F4c מגיעה , כולם מדוגמים בחול לבן 
האופניים לעומת זאת , בשלל צבעי הקשת
יוצא חזרה לכביש
424 נע בקצב שלי
מקפיד לא ללחוץ חזק ולהנות מהירידה
שוב ירוק מרוח מהצד עם  אספלט שחור במרכז
ועם בונוס של רגבי אדמה פזורים לכל אורך הדרך
ממשיך להנות מהשקט הצבעוני שלי

בתחילת הטיפוס לימ"מ מגיעים החברה של F4c ועוקפים אותי בזה אחר זה
אין לי מה לנסות להצמד , זו לא התכונית שלי
גם אלון עוקף אותי בקלילות במהלך הפניה 
החברה של 300וואט מגיעים בסוף הטיפוס , אני בקצב האיטי שלי והם במהירות  שלהם
הירידה לכיון יד רמבם מהירה וכיפית שומר קצב רגוע ונעים
רואה לא מעט רוכבים , את חלקם אני מכיר , אחרים ללא
הצבעוניות שולטת , מדהים עד כמה
חוזר לכביש 44 עד צומת רמלוד ומשם לכביש 4
הכיוון הוא צומת אלעל , הדרך נעימה וכיפית
אין כמעט רוכבים בשני הכיוונים
ואין כאן גם נוף מיוחד

בצומת אלעל ממשיך ישר לכביש 46/4613
הנוף הירוק חוזר ובענק
שתי רוכבות בחליפות וורודת עוקפות אותי בטיפוס לגבעת כח
הקצב שלהן אינו גבוהה ואם לא ההנניות של עינב , סביר להניח שלא היו עוקפות אבל וזה אבל גדול , אני צמוד להנחיות
סוף הטיפוס לגבעת כח הוא תחליתה של הירידה לכיוון אלעד , שומר קו וקצב 
הנוף ירוק
יש סוג של יער ממש מתחת לכביש והצמרות  מוסיפות ליופי של הדרך
לקראת צומת ראש העין עוקף אותי רוכב על Lemnond בכחול כסוף
תענוג לראות אופניים ייחודיים ויפיפ כאלו,שניינו חולפים את הכניסה לעינת
הרוח בגב ודוחפת הייטב
אני ממשיך לכיוון פת והוא פונה ל 444 
עוד קצת והצבעונית של המרחבים הופכת לצבעוניות של עיר
בינייני מגורים מוזנחים לצד ביניינים חדשים 
חבלי כביסה עמוסים לעייפה וסימוני מדרכות שונים ומשונים
מסיים שיחרור 
וסוגר רכיבה נעימה וטובה

ובשביל הכיף
קצת נתונים

מרחק : 90 ק"מ
זמן ברוטו : 4 שעות ו 11 דקות
זמן נטו : 3 שעות ו 57 דקות
גובה מצטבר : 645 מטרים

שרון :-)


יום חמישי, 25 ביולי 2013

פלאשים

פלאש
רכבת ארוכה בצבעי לבן שחור
שורה ארוכה של רוכבים בקו אחיד , משכיבים בזה אחר זה לפניה

פלאש בתוך רכבת ארוכה שך רוכבים , רוככת אחת בולטת במיוחד
לבושה בחליפה בצבעי וורוד שחור

פלאש
רוכב מוביל עוד שני רוכבים
שלוש צליליות  בשחור 
רגע , זה אני שמוביל רכבת 
אמנם קצרה אבל רכבת , של שלושה רוכבים

פלאש
רוכב על פינרלו באדום שחור עוקף אותי
אנו מלחליפים כמה מילים , הוא ממשיך בדרכו במהירות מסחררת

פלאש 
אני מאחורי רוכבת לבושה בחליפה לבן שחור

פלאש
יוצא מההקפה לכיוון נמל תל אביב , פניה קלילה ימינה ואני בחוץ

פלאש 
חבורת גולשים על הטיילת , כמה עשרות גולשים מתכוננים לחצות את הטיילת ולרדת לחוף

פלאש
עוצר ולוקח אויר 
מבט לכיוון הים , כחוללללללללל

פלאש 
קיאק עם 2 חותרים
קיאק נוסף לצידו 

פלאש
זוג הולך עם תינוק בעגלה
הם מברכים אותי לשלום
מחזיר שלום ובוקר טוב וממשיך בדרכי

פלאש
חבורת רוכבים באמצע הפארק
עומדים ומשוחחים

פלאש  
נכנס חזרה להקפה
אין כמעט רוכבים
מנופף לשלום לאחר מחברי 

פלאש 
עוצר ליד הבריזיה , לוקח שלוק מיים גדול
מנופף לרוכב על פינרלו באדום שחור שממשיך להקיף ולהקיף ולהקיף

שרון :-)
 



 

יום שבת, 13 ביולי 2013

הנשרים פשטו עם שחר

אחד הכיפים של רכיבת כביש זה לפגוש חברים
רק להגיד שלום ולהמשיך הלאה

5:30 מקליק ויוצא לכיוון עינת
חימום רגוע במורד , נוח ונעים
25 קמ"ש בעך , בלי ללחוץ , סיבובי רגליים מהירים
כשאני מתקרב לעינת רואה מספר רוכבים  יוצאים
השמש עוד לא ממש זרחה
מתקרב לנחשונים 
יש כאן השתלבות כביש מסובכת מעט , חשוב להיות בערנות מלאה
כשאני מתארגן למעבר אני מזהה רוכב מהיר ממני שנמצא בדיוק בקו שלי
מיישר ונותן לו לעבור
אני מכיר את הבחור , לא יודע מה שמו , אנו משוחחים במשך 2 או 3 דקות 
שאלות לגבי לאן רוכבים וכו
כמו גם , מה עם החברה מראשצי , האם הם רוכבים גם בחוץ
מציין כי עד כמה שידוע לי , הנשרים של ראשצי , יגיעו היום לבית אריה
הוא מאיץ במהלך הטיפוס מאלעד לגבעת כח ונעלם באופק
אני מתלבט כמה ללחוץ בטיפוס הקצר הזה , שהוא אמנם קצר אבל ממש לא קל
פונה שמאלה לכיוון מחסום בית אריה
מראש החלטתי לא ללכת היום עד הסוף 
הקצב טוב ואני נהנה מהדרך
הזריחה בשיא עוצמתה
מדהים , עוצמתי , אין דברים כאלו 
בעצם יש , אבל רק למי שקם מספיק מוקדם
מגיע למחסום , עוצר , נח לדקה ויוצא בחזרה לכיוון הצומת
דברך אני רואה חולצות מוכרות
חברים הנשרים , רוכבי ראש ציפור
מאחר והזמן שלי מוגבל , אני מסתפק בלנופף לשלום ולהמשיך בדרכי .......

הדרך ממשיכה בקצב טוב
זורם לכיוון ברקת , בצומת הטייסים אני תופס גל סינוס תרתי משמע
כלומר נכנס לקצב מהיר שמשתנה בהתאם לשיפוע שהוא קצת חיובי וקצב שלילי ......
לא יודע להסביר את זה אבל אני פשוט נע בקצב מהיר , הרבה יותר מהיר ממה שחשבתי 
נוח לי , לא כואב פשוט קצב מהיר וזהו
עוד קצת ואני כבר בסירקין
זהו , מקטע אחרון עד הבית
בעיקר שיחרור , רגוע , שקט
מגיע הבייתה

התמונות באייפון , אומרות הכל
זריחה מדהימה
כיפית
יאללה אפשר לצאת עם הילדים ונורית לבריכה

שבת שלום 

שרון :-)

יום רביעי, 12 ביוני 2013

that's what friends arf for

יש רכיבות שאני מגיע אליהן עם תוכנית דיי מדויקת מה אעשה
ויש כאלו שלא

הבוקר יצאתי עם תוכנית מוגדרת לחלוטין :
הקפות בראשצי
2 הקפות חימום
6 הקפות בזמן של בין 3:55 ל 4:05 
שיחרור מקוצר לכיוון רידינג
ופיניש של  2 הקפות רגועות יחסית בראשצי
היה גם אדם ספציפי שתיכננתי לרכוב חלק מההקפות ביחד עימו 

כידוע תוכניות לחוד ומציאות לחוד
נכנסתי להקפה והתחלתי חימום
הרבה חברים שמברכים לשלום , בוקר טוב ........ הרבה חיוכים
ההקפה הראשונה אכן הייתה חימום 
השניה כבר לא ממש 3:59
גם ההקפה הבאה הייתה מהירה 
ההקפה הרביעית החלה מהר אבל נקטעה 
באורטו ד אני רואה רוכבת מבצעת lowside קלאסי
הפרונט מאבד אחיזה , האחורי דוחף והיא על הקרקע
בולם ומסמן עם היד , עוד שני רוכבים עוצרים 
נגשים אליה היא בסדר , שיפשופים רבים אבל לא מערב
מוציא מגבון ומסייע לה לנגב את הדם
מוודא שהיא בסדר 
וממשיך בדרכי ( 3 דקות אחרי זה היא כבר חזרה לרכוב )
הקצב נשמר

עוד הקפה של 4:00 , ועוד אחת שיורדת ל  3:52 
בשיא אני יורד ל 3:48
6 הקפות מהירות וטובות הסתיימו
יוצא לשיחרור קצר 
מוריד לחץ בעצם לא ממש
השיחרור מהיר מהצפוי
ואני מבין שיש לי מספיק זמן לחזור לראשצי , לעוד 2 הקפות מהירות
בדרך פוגש עוד 2 חברים
קצת צחוקים קצת חיוכים
חוזר להקפה ושוב הקפה מהירה
מהירה יחסית אבל בהחלט מהירה
משלים אחת ועוד אחת
עוד כמה חברים ומכרים מנופפים לי לשלום
כולם מחויכים
מסיים את הקפת השיחרור וצוחק עם עוד חבר על כמה דברים קטנים

כיף לפגוש חברים

שרון :-)