יום שבת, 13 ביולי 2013

הנשרים פשטו עם שחר

אחד הכיפים של רכיבת כביש זה לפגוש חברים
רק להגיד שלום ולהמשיך הלאה

5:30 מקליק ויוצא לכיוון עינת
חימום רגוע במורד , נוח ונעים
25 קמ"ש בעך , בלי ללחוץ , סיבובי רגליים מהירים
כשאני מתקרב לעינת רואה מספר רוכבים  יוצאים
השמש עוד לא ממש זרחה
מתקרב לנחשונים 
יש כאן השתלבות כביש מסובכת מעט , חשוב להיות בערנות מלאה
כשאני מתארגן למעבר אני מזהה רוכב מהיר ממני שנמצא בדיוק בקו שלי
מיישר ונותן לו לעבור
אני מכיר את הבחור , לא יודע מה שמו , אנו משוחחים במשך 2 או 3 דקות 
שאלות לגבי לאן רוכבים וכו
כמו גם , מה עם החברה מראשצי , האם הם רוכבים גם בחוץ
מציין כי עד כמה שידוע לי , הנשרים של ראשצי , יגיעו היום לבית אריה
הוא מאיץ במהלך הטיפוס מאלעד לגבעת כח ונעלם באופק
אני מתלבט כמה ללחוץ בטיפוס הקצר הזה , שהוא אמנם קצר אבל ממש לא קל
פונה שמאלה לכיוון מחסום בית אריה
מראש החלטתי לא ללכת היום עד הסוף 
הקצב טוב ואני נהנה מהדרך
הזריחה בשיא עוצמתה
מדהים , עוצמתי , אין דברים כאלו 
בעצם יש , אבל רק למי שקם מספיק מוקדם
מגיע למחסום , עוצר , נח לדקה ויוצא בחזרה לכיוון הצומת
דברך אני רואה חולצות מוכרות
חברים הנשרים , רוכבי ראש ציפור
מאחר והזמן שלי מוגבל , אני מסתפק בלנופף לשלום ולהמשיך בדרכי .......

הדרך ממשיכה בקצב טוב
זורם לכיוון ברקת , בצומת הטייסים אני תופס גל סינוס תרתי משמע
כלומר נכנס לקצב מהיר שמשתנה בהתאם לשיפוע שהוא קצת חיובי וקצב שלילי ......
לא יודע להסביר את זה אבל אני פשוט נע בקצב מהיר , הרבה יותר מהיר ממה שחשבתי 
נוח לי , לא כואב פשוט קצב מהיר וזהו
עוד קצת ואני כבר בסירקין
זהו , מקטע אחרון עד הבית
בעיקר שיחרור , רגוע , שקט
מגיע הבייתה

התמונות באייפון , אומרות הכל
זריחה מדהימה
כיפית
יאללה אפשר לצאת עם הילדים ונורית לבריכה

שבת שלום 

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה