יום חמישי, 25 ביולי 2013

פלאשים

פלאש
רכבת ארוכה בצבעי לבן שחור
שורה ארוכה של רוכבים בקו אחיד , משכיבים בזה אחר זה לפניה

פלאש בתוך רכבת ארוכה שך רוכבים , רוככת אחת בולטת במיוחד
לבושה בחליפה בצבעי וורוד שחור

פלאש
רוכב מוביל עוד שני רוכבים
שלוש צליליות  בשחור 
רגע , זה אני שמוביל רכבת 
אמנם קצרה אבל רכבת , של שלושה רוכבים

פלאש
רוכב על פינרלו באדום שחור עוקף אותי
אנו מלחליפים כמה מילים , הוא ממשיך בדרכו במהירות מסחררת

פלאש 
אני מאחורי רוכבת לבושה בחליפה לבן שחור

פלאש
יוצא מההקפה לכיוון נמל תל אביב , פניה קלילה ימינה ואני בחוץ

פלאש 
חבורת גולשים על הטיילת , כמה עשרות גולשים מתכוננים לחצות את הטיילת ולרדת לחוף

פלאש
עוצר ולוקח אויר 
מבט לכיוון הים , כחוללללללללל

פלאש 
קיאק עם 2 חותרים
קיאק נוסף לצידו 

פלאש
זוג הולך עם תינוק בעגלה
הם מברכים אותי לשלום
מחזיר שלום ובוקר טוב וממשיך בדרכי

פלאש
חבורת רוכבים באמצע הפארק
עומדים ומשוחחים

פלאש  
נכנס חזרה להקפה
אין כמעט רוכבים
מנופף לשלום לאחר מחברי 

פלאש 
עוצר ליד הבריזיה , לוקח שלוק מיים גדול
מנופף לרוכב על פינרלו באדום שחור שממשיך להקיף ולהקיף ולהקיף

שרון :-)
 



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה