יום חמישי, 6 ביוני 2013

חמצן

רכיבה בשבילי היא כמו חמצן לגוף
אני יכול לעצור את הנשימה לפרק זמן מסוים
אבל לא ליותר מידי
יותר מידי זמן ללא רכיבה יוביל לתופעות פיזיולוגיות מסוימות בטווח הקצר
ותופעות נפשיות בטווח הארוך

מודה , אני מכור
מכור לרוח בפנים
מכור לאספלט מול העיניים
מכור לאחיזה בכידון ולסיבוב הרגליים
אבל לא כל דבר בנפרד אלא הכל ביחד
בתחילת השבוע לא חשתי בטוב 

לא היה כוח לזוז
אמנם הלב אמר לצאת לרכוב אבל במקרה הזה נכון היה לוותר על רכיבה אחת
אבל רק אחת
וכך ברביעי בבוקר יצאתי לרכיבת התאוששות
עוד לא הייתי 100% אלא רק 90% ביכולת 
בשעת בוקר הקלקתי בראש ציפור
הגדרתי יעד של 4 דקות ו 10 שניות להקפה
עם טולרנס של 4 שניות כלפי מעלה 
ההקפה הראושונה היא הקפת חימום
היא חשובה מאד , זה הזמן להתיישב באוכף לסדר את תנוחת הרכיבה 
כרגיל מעלה לאט לאט קידנס 
לא לוחץ חזק
בסיום ההקפה לוחץ על הגרמין , 4:15
ההקפה הבאה מסתיימת : 4:03
ואחריה 4:00
בהקפה הרביעית הולכת רגל מנסה להוריד אותי 
למזלי היא לא מצליחה
משלים את ההקפה ו 4:03
ההקפה הבאה היא ההקפה המהירה של היום 3:59
ממשיך לשמור קצב אף הקפה לא איטית מ 4:05 
רמות החמצן עולות , מהקפה להקפה
אחרי 8 הקפות יוצא לתפוס קצת אויר לכיוון הנמל
רגוע כיפי
לא ממהר
מרגיש שהחצן ממלא אותי  , גודש את הגוף בדיוק כמו שהוא צריך
כשאני מגיע לנקודת הסיבוב הקבועה , עוצר לחצי דקה
לוקח נשימה עמוקה וקדימה , קצב מלא חזור
בעצם קצת פחות
משחרר
רגוע , הרגליים נעות בקיידנס מהיר אבל לא מידי
כשאני מגיע לקטע המקביל לירקון דוחף לדקה וקצת בקצב מלא
800 מטרים של טיסה
חמצן , כמה חמצן שרק צריך
מכאן והאלה זה רגוע
חוזר להקפה לסיבוב אחרון של חמצן 
סיבוב איטי של 4 דקות ו 14 שניות
מרגיש נהדר
הצבע חוזר ללחיים
הריאות גדושות חמצן

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה