יום ראשון, 9 ביוני 2013

לתת לה לנצח

הרוח שקידמה את פני הבוקר בראש ציפור הייתה מהסוג שאי אפשר להתעלם ממנה
רוח דרום מערבית חזקה
התחלתי בחימום רגוע , וכשהגעתי לישורת הרוח פשוט אמרה , אין חימום ואין קליטים
פשוט תעבוד
כמה שצריך , אין הנחות , אין הקלות , פשוט לעבוד
אחרי 2 הקפות חימום הבנתי שגם אם יש רוח חזקה , הזמנים יהיו טובים
במקור תיכננתי לרכוב בקצב של 4:30 להקפה
אבל כשהרגליים עובדות נכון הקצב היה באיזור 4:08 לערך
בהקפה השלישית הבנתי את הפואנטה
אתה לא נלחם ברוך , תן לה לנצח , אל תלחץ חזקה בישורת
שמור כוחות ובחזור תן בראש , כמה שאפשר , כוח מלא , חזק מדויק
להיות חסכוני , חסכוני בתנועות , חסכוני בכוח , רק כמה שצריך , חבל על כל טיפת אנרגיה מיותרת
ואכן זה עבד
הזמנים נשמרו מתחת ל 4:10 , הקפה אחרי הקפה
בהקפה החמישית , התחברתי אל רוכב במדי ca ירוקים
קצת עבדנו ביחד
קצת החלפנו מיקומים וקצת שוחחנו
עוד הקפה ועוד אחת
והגיע הזמן לצאת לכיוון הנמל
גולש לכיוון 7 תחנות
ובמסלול הקבוע
הרוח לא מרחמת
רוח שהיא משהו בין רוח אף לרוח צד
חזקה מכה כל הזמן
בחרתי באותה טקטיקה שבה עבדתי בהקפה
לא משתולל , נותן לרוח לנצח ומנצל את עוצמתה כשהיא עם הגב
מגיע לנקודת הסיבוב , ורואה חבר שיוצא משם חזרה לכיוון ההקפה
חטיף אנרגיה ומקליק חזרה לכיוון ההקפה
כשאני מגיע לקטע המקביל לירקון דוחף בכוח מלא
דופק על 100% והקצב בהתאם
רוח גבית , טיסה על 40 קמ"ש , וזמן נהדר לישורת הקצרה הזו , 1:24
חוזר להקפה
אין כמעט רוכבים
נותן לרגליים להשתחרר , כמה הקפות רגועות של 4:20
היה נהדר
והרוח היא אולי ניצחה בקרב ואני ניצחתי במערכה כולה

שרון :-)

אין תגובות:

פרסום תגובה