יום ראשון, 23 ביוני 2013

Scalpel

יצאתי לרכיבה מהסוג המדויק 
אין מקום לכל מרווח שהוא , הכל צריך להיות By The Book , החל מהחימום הקצר
זמן העבודה שהוגדר מראש , כמו גם יעד המרחק
וכמובן זמני ההקפה חייבים להיות בטווח מאד צר
מטעמי לחץ זמן כללתי גם את החימום בזמן המוגדר - 45 דקות Max
לא יותר מזה , ההערכה שלי דיברה על יכולת שמירה על 10 הקפות בזמן של לא יותר מ 45 דקות 

כאשר בפעול כיוונתי ל 43 דקות


אחרי התארגנות קצרה קליק ועוד קליק

לחיצה על הגרמין ואני בתנועה
הקפת חימום רגועה , יש רוכב לפני שדיי מפתה לשבת עליו , אבל לא זה מה שבאתי לעשות
לקראת סוף החימום אני כמעט סוגר עליו
לפניו יש עוד רוכבת שהוא שסוגר עליה 
באורטו ד , אני כמעט עליו 
אלא שאז לא מבין בדיוק למה , השרשרת מחליטה ליפול
ולא סתם ליפול אלא גם מתחת לDrop Catcher , עוצר בצד ותוך 50 שניות לערך השרשרת חזרה למעלה
ומה עכשיו , לדבוק בתוכנית או לאלתר .........
ממשיך בשלי
יש מטרות ואני מסוגל לעמוד בהן
הקצב מתחיל לעלות
הרגליים מרגישות חזקות
התחושה היא כמו סכין מנתחים , חד מדויק נמצא בדיוק במקום הנכון בעוצמה הנכונה
הקפה ועוד הקפה ועוד אחת
יש כמה רוכבי אופני יד בהקפה
לא פשוט לעקוף אותם , הם מהירים למדי ורחבים
שומר על קצב , ההקפות חולפות בזו אחר זו
זמנים שנעים סביב ה 4 דקות , כמה שניות מעלה או מטה
אני עוקף את הרוכבת שקודם כמעט עקפתי 
ומאי שם מגיע גם הרוכב שחשבתי לשבת עליו קודם לכן
הוא שומר קצב אחיד ולא נראה בשיחרור
אני עוקף אותו וממשיך בשלי
כמו אותו Scalpel , חד מדויק בלי פשרות בלי קיצורי דרך 
מקפיד על שמירת דופק בחלון שמזכיר לי רכיבת נגש , לא גבוהה אבל גם לא נמוך מידי
כמו כן , מקפיד על לקיחת קו מדויק בפניות , משכיב כמה שאפשר אפשר לומר שאני מחובר טוב לצמיגים , ממש טוב
עוד פניה , עוד הקפה

בתום 10 הקפות , הגרמין מראה 42:25 , אני ממש ממש מרוצה 

חד וחלק !!! אם אני לוקח בחשבון את העצירה של נפילת השרשרת מדובר על זמן של פחות מ 41:30

משלים עוד 2 הקפות שיחרור , רגוע רגוע
עוצר ומסיים את הבוקר

Scalpel

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה