יום שישי, 28 ביוני 2013

Fast & Furious

מקליק ונכנס להקפה
2 קילומטרים של חימום רגוע

רגוע , זה יחסי 4:25 להקפת חימום זה לא ממש לאט
בתוכנית , 5 הקפות מהירות ולאחריהן השלמה לשעה של רכיבה נעימה
מקפיד על קווים נקיים
מנצל את כל רוחב המסלול , משכיב בפניות , כמה שהצמיגים מאפשרים
זמן עבודה נטו
מקפיד לשמור דופק בדיוק במקום 
ההקפה הראשונה מסתיימת על 4:06
בשניה אני כבר ב 4:00
הרגליים עובדות , שומרות קיידנס 
החלפות הילוכים זורמות אני אוהב את הקלילות בהחלפות של הרקורד
זה אמנם לא חשמלי אבל זה קרוב לזה מאד
ההקפה השלישית היא 3:58 והרביעית 3:57
זמנים מעולים !!! מבחינתי
מקפיד לקחת שלוק מיים בתחילת הישורת הראשית
רוכב שחותך נגד הכיוון מאלץ אותי לבצע בלימת חרום בסיום ההקפה החמישית
מה שמוריד לי 4 או 5 שניות ומסמן 4:07
לא זמן גרוע
סה"כ 20:08 ל 5 הקפות שלמות של ראשצי
כלומר ממוצע של 4:01 להקפה 28 קמ"ש
מאד מרוצה מעצמי
משחרר לשתי הקפות
תופס שיחה עם אחד מחברי , זה לא לאט
זה עדיין פחות מ 4:20
ואז בזמן שבתאוריה הייתי אמור להרגיע
אני מוצא קצב מחדש
בלי לתכנן הזמנים מתחילים שוב  לרדת
4:07 ואחרי זה 4:02 ואז 4:01
אני לא מרגיש מאמץ מיוחד
הרגליים פשוט עובדות
עוד הקפה של 4:02 ועוד אחת על 4:01
ואז בהקפה ה 14 , הלפני אחרונה 
שוב 3:57 , לא מבין מהיכן זה הגיע
הקפת השיחרור נרשמת על 4:11
לצערי כאן הזמן נגמר
הקצב היה פשוט נהדר
מרוצה מאד
קשה להסביר עד כמה 
במיוחד לאור הרכיבה של יום קודם ( רדו מעט בבלוג ותמצאו את הרשומה )
עוצר וממלא את בקבוק המיים
תופס שיחה עם שתי חברות ועוד חבר להקפה
כמה מילים וזהו , נגמר


שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה