יום שישי, 21 ביוני 2013

ששי זה לגמרי לבד

בוקר ששי , לבד לגמרי
רק אני הצ'ינלי והגרמין
אני בחליפת ראש ציפור 
הצ'ינלי בכתום הקבוע שלהן
הגרמין שחור ומראה מספרים שונים ומשונים
מקליק ומתחיל חימום רגוע
לא מעמיס את הרגליים יותר מידי
ההקפה של ראשצי , ריקהכמעט לגמרי
אין רוכבים הבוקר , בעצם יש קבוצה של טריאתלטים שעושים אימון החלפות 
כנראה הכנה אחרונה לטריאתלון תל אביב שמתקיים מחר
בהקפה עצמה כמה בודדים
כל אחד בקצב שלו
אין רכבות
יש דבוקה קטנה של רוכבי Assos , מאוזברים ברמת קצה , החל מהלבוש וכלה במערכות
הכל אלקטרוני / חשמלי ...........
זו לא רכבת , הם עסוקים בשיחת בוקר שמתקיימת תוך כדי סיבובי רגליים......
אחרי החימום אני יוצא ל 6 הקפות בפחות מ 25 דקות
זה היעד 
וזה גם מבוצע , 6 הקפות ב 24:25
מבחינתי , ביצוע מושלם
זה לא מהיר אבל מה שחשוב מבחינתי , זה שהדופק נמוך , לא האיזורים הגבוהים אליהם אני רגיל
זה עובד נהדר וזה ממש כיף
יש רוח בינונית מכיוון דרום
והישורת לא הכי קלה 
אבל זה לא מפריע
כשאני משלים את 6 ההקפות אני מחליט לטפס לתצפית
פעם ועוד פעם
סוגר עוד הקפה אחרונה ועוקף שוב את החברה של Assos 
מרגיש שהגיע הזמן לצאת לכיוון הטיילת
יוצא אל פארק הירקון ועולה על הגדה הצפונית לכיוון מערב
הקצב סביר בהחלט
הרגליים מסתובבות בקצב טוב
בקבוק המיים מתחיל להתרוקן , בכניסה לנמל מוצא עמדת מילוי וממלא אספקת מיים
פונה לכיוון צפון על הטיילת
הקצב רגוע
הכיוון הוא לטיפוסון קצר עליו סיפר לי טל ( מי שמארגן את רכיבות הברווט בארץ ורוכב שיש לי עוד הרבה מה ללמוד ממנו ) , לפני כמה שבועות
מסיים את הטיילת וממשיך לכיוון מנדרין
קצת לפני תחנת הדלק מזהה את הכניסה לטיפוסון
פונה שמאלה ומתחיל לטפס
גם הדופק מתחיל לטפס
הGarmin מראש שיפועים של 8 עד 11 אחוז 
זה קצר , כ 350 מטרים אורך
השיפוע חד משמעי , מתחיל מתון ומייד מחריף 10% לאורך רוב הדרך , כולל מקטע פניה קשה למדי
מסתובב למעלה ויורד חזרה
הירידה קשה , אספלט משובש עם תלוליות חול , דורש תשומת לב  ו 100% ריכוז
מטפס שוב , מאי שם מגיע שחף וחולף מטר מעיני
אני מהופנט , לא זוכר שמעולם חלפה מול עיני ציפור בדאיה , ממרחק כה קרוב , מדהים
מגיע למעלה וצולל שוב למטה
מסיים את הירידה וחוזר על הטיפוס עוד פעמיים
יוצא חזרה לכיוון הטיילת / ראשצי
אין זמן לעצירות
לרכוב על הטיילת מול רוח דרומית , זה לא קל
חשוב לא להלחם ברוח , כתבתי על זה בעבר , אין טעם להלחם , זה רק יביא להפסד של אנרגיה ..........
החזרה לראשצי עוברת בשקט
מכונס בתוך עצמי ,  מפוקס לגמרי
רק אני הצ'ינלי והגרמין
מגיע לראשצי ונכנס לעוד כמה הקפות
מחליט שברגע שאעבור את השעתיים אסיים את היום
שתי הקפות של 4:17 
מרוצה מאד מהקצב , אחרי כמעט שעתיים של רכיבה
הקפה אחרונה מגיעה
הקצב כבר לא חשוב
נותן לדופק לצלול
יורד להילוך קליל יותר
לא לוחץ
הישורת האחורית מגיעה ומאי שם מגיע גם תן גדול יחסית ומלווה אותי כמעט לכל אורכה
הוא רץ בשדה , שומר מרחק

אני משחרר רגליים
עוצר בקצה ההקפה ומסיים את הבוקר 
שעתיים של רכיבה נהדרת

שישי זה לגמרי לבד

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה