יום ראשון, 21 ביולי 2013

50 דקות בגיהנום ראש ציפור

ראש ציפור בקיץ , ביום שבו הלחות גבוהה במיוחד = גיהנום
זה לא רק חום איימים
הלחות פשוט מזוויעה
יצאתי לרכיבה שניה על ה Basso
הזמדמנות אחרונה להכיר את השילדה ולבחון מה צריכה להיות תנוחת הרכיבה
לפני שאני מפרק ממנה את האבזור ומתחיל לבנות אותה עם הגרופ שלי .......

הקלקתי ויצאתי ל 10 + 2
כלומר הקפת חימום
10 הקפות בקצב גבוהה ועוד הקפת שיחרור
הקפת החימום חלפה בקלילות
ואני נכנס לרצף הקפות
החום מורגש
הלחות גם כן
מוצא לי קצב טוב
יום ראשון בבוקר , כרגיל מעט מאד רוכבים
יש רוכב על אופניים צהובים דיי ישנים שעוקף אותי 
אני עדיין לא חם לגמרי ולא מוצא סיבה להצמד אליו
חצי הקפה לאחר מכן ואני עוקף אותו , הקצב שלו בפניות איטי לי מידי
בישורות הוא סביר 
הוא לא נשאר צמוד אלי , אני בקצב שלי
לוחץ ויורד לאיזור המתוכנן 4 דקות ו כמה שניות
מהקפה להקפה אני מקזז עוד 2 או 3 שניות
חם לי ואני מחליט לקחת הקפה אחת רגועה יותר
ושוב מעלה קצב
הקצב יורד מתחת ל 4 דקות לשתי הקפות
וזהו נגמרו ה 10 
מוריד קצב ונרגע
לוקח יותר אויר ונרגע
הקפת שיחרור קצרה
עוצר ב T , ממלא מיים וסוגר את הבוקר
50 דקות של גיהנום 
50 דקות של כיף

תלוי מאיזו נקודה מסתכלים על זה
מה שבטוח , חםםםםםםםםם ולחחחחחחחחחח

ועכשיו נשאר לי להתגעגע ל Basso , עד שאסיים לבנות אותם :-)

שרון :-)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה