יום רביעי, 17 ביולי 2013

הפסיכלוג הכי טוב שכסף יכול לקנות

רכיבת כביש ובמיוחד רכיבת קרייטריום היא סוג של פסיכולוג
פסיכולוג מהסוג שעולה לא מעט
אבל גם בונה כושר על הדרך
אדם יכול ללכת לפסיכולוג , לשבת שעה , לדבר , לדבר לחפור וכו .........
אני פשוט יוצא לשעה רכיבת קרייטריום בראש ציפור
אני בונה כושר
ועל הדרך חופר עמוק בנבכי הנפש
בלי לדבר
בשקט מוחלט
שומע את הרוח שורקת בקסדה
וחופר עמוק בתוכי
בונה אנרגיה 
מתמודד עם הכאב

יצאתי הבוקר לרכיבה מהסוג הפסיכוטי
חפירה של ממש
20 הקפות רצופות
לגמרי לבד
רק אני והצ'ינלי הכתומים שלי
הקפה אחרי הקפה
שומר על קו מדויק
דופק בדיוק במקום
בוחר מתי אני מעלה עומס ומתי מוריד
 ( התמונה צולמה על ידי - בועז דוב אלקיס )

אחרי 10 הקפות בעומס מלא , שיחררתי שתיים
נתתי לגוף מעט מנוחה
הראש לעומת זאת שקוע במחשבות
חופר קדימה ואחורה בזמן
כמו אדם המשוחח על עברו ועל ההווה 
ושואף לשפר את עתידו
אצל הפסיכולוג

המשכתי לעוד 5 הקפות חזקות מהירות זורמות , נהדרות
כמו מבט אופטימי אל עתיד וורוד

לסיום לקחתי מעט אוויר בשתי הקפות רגועות יחסית
סוג של הקלה לגוף וגם לנפש
תחושה נהדרת מתפשטת בגוף 

ועכשיו קצת תכלס
כל אדם צריך למצוא את הדרך להתמודד עם עומס החיים
במיוחד בעולם המודרני והקצבי בו אנו חיים
יש אנשים שטיפול פסיכולוגי הוא הדבר הנכון עבורם
יש הבוחרים בסמים או אלכוהול ( שגוי לטעמי אבל יש כאלו שזו בחירתם )
יש המתמודדים דרך ארוחות טובות 
ויש כמוני ( רבים ) שמתמודדים באמצעות הכאב הפיסי שהוא פעול יוצא של פעילות גופנית אינטנסיבית
לטעמי זה לא משנה אם אתה ( או את ) רוכב , שוחה , רץ , או בוחר בספורט האישי שלך 
כל עוד אתה נהנה מזה , זה בהחלט תחליף לטיפול פסיכולוגי
את הכסף , בכל מקרה משלמים
אופניים / ציוד ריצה / ציוד שחיה / ציוד ספורט עולים כסף ולא מעט
ועדיין , סביר להניח שזה זול מפסיכלוג 

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה