יום שבת, 6 ביולי 2013

Alive and kicking

יש רכיבות שלוקחות אותי למקומות אחרים
הדרך מוכרת
הרגליים מסתובבות בכיף
אבל הראש נמצא במקומות אחרים לגמרי

הרכיבה הבוקר למשולש הייתה בדיוק רכיבה כזו:

היה כיף לרכוב
לא היה חם מידי
הקצב היה נהדר
השותפים לרכיבה עבדו נהדר ביחד
הדופק היה בדיוק במקום
נהנייתי לטפס
נהניתי בירידות
הכל תיקתק

הראש היה במקום אחר
המודעות חצויה
חלק גדול ברכיבה
חלק אחר שקוע במוקמות עמוקים
כואבים ושמחים כאחד

לפני 5 שנים , הייתי במקום שנקרא מינוס 1
זו לא טמפרטורה
זה יום אחרון לפני החזרת השתל
יום אחרון של כימוטרפיה , בחיים !!!
No More
No Fear
מחובר לעירוי נוזלים ועירוי כימו רצחני , עירויים של חומרים נוגדי בחילה ואנטיביוטיקה .......

5 שנים
חימום קליל עד צומת הטייסים
טלי כבר איתי , גרי מצטרף



מתגלגלים בקצב רגוע לכיוון צומת רמלוד
הקצב מעט איטי עבורי
אני עובר קדימה ומכתיב קצב , קצת מהיר יותר
זרימה כיפית
גרי וטלי יושבים עלי , בשלב מסוים המיקומים מתחלפים
אסור לתת לקצב לשקוע מידי
אבל גם לא לרוץ מהר מידי
ברמלוד אנו יורדים במחלף ופונים לכיוון כביש 44
המקטע מנשר עד נחשון הוא אחד המקטעים היפים ביותר בארץ
גבעות מתגלגלות , אחת ועוד אחת
לא קשה ואל קל
מהיר ואיטי
השדות לרוב ירוקים , לרוב כלומר עכשיו הכל קמל
החמניות שלפני חודשיים היו בשיאן , מחכות לקציר ........

גרי רץ קדימה
טלי ואני מאחור
שיחה מהסוג הרגיל , ילדים משפחה
הכל מאד רגוע
בצומת נחשון פונים שמאלה
כביש 3 לכיוון לטרון
בעבר ממש שנאתי את המקטע הזה
אבל כנראה שיותר מחצי שנה שלא רכבתי עליו
והכל השתנה
זה אמנם טיפוס בשיפוע מאד מתון
ויש גם קצת רוח אף
אבל הוא לא מרגיש קשה , יותר בכיוון סתמי
כשאנו מגיעים למחלף של נווה שלום
רואים מוליינו את החברה של Tacc , דבוקה גדולה באדום לבן
רוכב על טרק 2200 הצטרף אלינו בנחשון והוא חלק מהמבנה
בלטרון נכנסים לתחנת הדלק
עוצרים לקפה ומילוי מיים
10 דקות מנוחה
 מנוחה בעיקר לפרארי הכתומות ( Cinelli ) ולMerida של טלי 
( המפלצת חובבת הלף של גרי לא בתמונה )

מקליקים ונכנסים לתנועה לכיוון נשר
כביש 424 , פיק טיפוס קצרצר לכפר בן נון
פיתול שמאלה ימינה ושוב שמאלה
הגענו למעלה
מתחילים קטע ירידה ארוך
10 קילומטרים לערך , שיפוע דיי אחיד
דבוקה מרשימה של Zone3 חולפת ממול 
גרי טס קדימה
טלי ואני מחליפים מיקומים , קצת כאן וקצת כאן
שוב זמן לשיחה , מבט על המרחק והזמן
אנו אחרי כשעתיים וחצי רכיבה עם 50 קילומטרים
זה לא מהיר יחסית
זה פשוט כיף
בצומת נשר אנו חוזרים למבנה של שלישיה

חוזרים לכביש 40
אני עובר קדימה , מכתיב קצב מעט יותר מהיר , רק קצת
רוח צד מגיעה ממערב
מלטפת בעיקר , לא ממש מקשה
שוב חילופי מיקומים
בלי לשים לב אנו כבר בצומת אלעל
גרי עובר קדימה
עוד קצת והוא יפנה לכיוון ביתו
טלי מסמנת להרגיע מעט
זה נח לי מאד
הקצב יורד מעט
לא משמעותי

השמש מלטפת
בבארות יצחק אנו עוצרים לדקה לסדר משהו
בטרמפיאדה , מישהו השאיר גור חתולים בקופסאת נעליים
מראה שמכאיב ומרגיז
אם הוא יישאר במקום , הוא ימות ממכת חום
אנו לא יכולים לקחת אותו עימנו
מארגנים לו מעט מיים
כמה ילדים מגיעים ואומרים שהוריהם יגיעו עוד מעט ......

יוצאים לקטע מנהלתי אחרון להיום
4 קילומטרים של ישורת רגועה

צומת סירקין
פונים שמאלה 
נפרדים לשלום
טלי חוזרת לביתה
לי נשארו עוד 2 וחצי קילומטרים של טיפוס מתון
כמה דקות ואני בבית

80 קילומטרים ברגליים
גובה מצטבר  400 מטרים בערך , בקטנה .......

ניתוק קליטים אחרון להיום
בלימה קלילה
רגליים על הקרקע
סוגר רכיבה בגרמין
מביטה על הפרארי הכתומות שלי , בהחלט אופניים שכיף לרכוב עליהן
לוקח שלוק מיים 
 
רגע אחד של זיכרונות
לפני 5 שנים הייתי מרוקן לגמרי
בלי מח עצם משל עצמי
בלי כח
בלי יכולת לזוז כמעט

5 שנים , אחרי 80 קילומטרים אני רענן לגמרי
וכל מה שאני רוצה זה לעלות הבייתה
לשבת עם הילדים
לספר לנורית איך הייתה הרכיבה
כוס אספרסו קצר

שרון :-)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה